MOTORJI

BMW F 700 GS: terenski videz za asfaltne ceste

Objavljeno 09. julij 2016 20.00 | Posodobljeno 09. julij 2016 20.00 | Piše: Primož Jurman

Bavarci s tem do uporabnika prijaznim motociklom merijo na nove rodove motoristov, ki naj bi pozneje segli po njihovem legendarnem modelu 1200 Gs.

Morda nima presežkov, a prav na to karto igrajo Nemci. Foto: Primož Jurman.

Osveženi stroj je naslednik modela F 650 GS, ki je pridobil prostornino. Oznaka terenski izhaja kar iz njegovega imena, drugače pa so ga Nemci namenili onim motoristom, ki na terenu niso ravno doma, jih pa kdaj zamika, da bi se tja podali na zmerno ekskurzijo. Bolj kot z resnim namenom v iskanju terenskih adrenalinskih užitkov takšni motoristi raje uživajo na cesti, pri tem pa jim je všeč tak bolj terenski videz. Kot je pri bavarski hiši v navadi, ga ponujajo v treh različicah: standardni, rally in rally LS, ki se razlikujejo po naboru opreme. Ob tem se lahko igrate sestavljanko in posameznim različicam dodajate obilje dodatne opreme. Na voljo je tudi model F 800 GS; to je večji, resnejši in močnejši brat modela 700 GS, prepoznali pa ga boste po naperjenih kolesnih obročih.

Za vse

Kljub nekoliko terenskemu videzu je namenjen predvsem vožnji na asfaltu. In temu na cesti ne manjka pravzaprav nič. To je zelo spodoben motocikel srednjega razreda. Z vzporednim dvovaljnim agregatom ni tipični predstavnik bavarske hiše, a dovolj trpežen, robusten in hkrati svežega dizajna, da utegne navdušiti tako motoristke kot motoristke. Tisti s kakšnim kilometrom morda porečejo, da je to motocikel brez presežkov. Ampak, hej, prav na to karto igrajo Nemci. Nezahteven je za vsakodnevno uporabo, in hkrati zanesljiv za potep med vikendom ali skok do Obale. Tudi v paru. Njegova tehnika je dovolj preizkušena, hkrati pa že v osnovni različici (ABS, ESA) dovolj sodobna in napredna. Na voljo je tudi znižan, za tiste s krajšimi nogami, ali zadušen na 35 kW, za začetnike. 

BMW F 700 GS

Motor: 798 cm3 , dvovaljni vrstni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, elektronski vbrizg goriva, štirje ventili na valj

Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga

Moč: 55 kW (75 KM) pri 7300 vrt./min

Navor: 77 Nm pri 5300 vrt./min Zavore: spredaj dvojni kolut 300 mm z dvobatno čeljustjo, zadaj kolut 265 mm, enobatna čeljust, ABS

Gume: 110/80-19, 140/89-17

Okvir: jeklen cevni

Vzmetenje: spredaj teleskopske vilice 41 mm, zadaj sredinska vzmetna noga Teža: 186 kg Višina sedeža: 820 mm (790 mm, 765 mm, 835 mm)

Posoda za gorivo: 16 l (4l rezerve) Zastopa: BMW Motorrad Slovenija, Ameriška ulica 8, Ljubljana

Cena testnega modela: 9500 evrov

 

Deli s prijatelji