PARKIRIŠČE

Abarth 595: poper na cesti

Objavljeno: 29.02.2016 19:00Posodobljeno: 29.02.2016 19:00

Abarth 595 je bližnji sorodnik fiata 500, a z opaznimi dirkaškimi dodatki oziroma značajem.

Ko je leta 1949 Carlo Abarth v italijanski Bologni ustanovil podjetje v znaku škorpijona, se mu verjetno še sanjalo ni, da bo to postalo skoraj zaščitna znamka avtomobilske športnosti. Prav tako ni mogel vedeti, da se bo tako rekoč neločljivo povezalo z italijanskim Fiatom, ki bo imel z Abarthom zelo različne poslovne čase. Leta 2007 se je Abarth feniksovsko znova vzdignil iz pepela, in zdaj je v precej boljši poslovni kondiciji. Vsaj tako se zdi.

Ves čas se je ukvarjal predvsem s predelavo oziroma izdelovanjem opreme, ki je izboljšala lastnosti avtomobilov. Tudi seznam dirkaških uspehov je zanimivo dolg, zdaj pa se hiša, ki je pravzaprav dirkaška delavnica, pojavlja z abarthom 595. Ta je seveda bližnji sorodnik fiata 500, a olišpan z vrsto zunanjih dodatkov in motorjem, ki potrjuje dokaj izrazit dirkaški značaj. Njegova filozofija oziroma poslovna strategija je preprosta – en paket opreme in en sam motor. Abarth 595, ki se te dni vozi na slovenski avtomobilski prostor (prodajal ga bo samo ljubljanski Avto Triglav), je zato na prodaj s štirimi izvedbami motorja in prav toliko paketi opreme. Povrhu je mogoče vse dopolniti po lastnem okusu in, jasno, globini žepa.

»Celoten članek je na voljo našim naročnikom. Vabimo vas, da to postanete: v sledeči tabeli si izberite digitalni paket po vaši meri.«

Želite brati več?
Cenik
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
NAROČI
* Naročnina po preteku prvega meseca naročnine se obračuna po veljavnem ceniku Dela d.o.o.