V OZADJU VOJSKA

Teorija zarote: kopilot Lubitz žrtveno jagnje za grozljivo napako?

Objavljeno 03. april 2015 11.48 | Posodobljeno 03. april 2015 11.48 | Piše: E. N.

Tudi vam v celotni zgodbi okrog strmoglavljenega nesrečnega letala Germanwingsa, v katerem je umrlo 150 ljudi, nekaj smrdi? Niste edini. Objavljamo sedem nenavadnih dejstev, ki kažejo, da je bil pilot Andreas Lubitz žrtveno jagnje in so mu nesrečo podtaknili.

Ne, ni prizor iz znanstvenofantastičnega filma. Ameriška vojska resnično preizkuša HELLADS, orožje, ki ga lahko prevedemo kot »visokoenergijski tekoči laser«. Kakšno vlogo naj bi imel pri letu Germanwingsa, razkrivamo v članku.

1. dejstvo: prizorišče nesreče ne spominja na letalsko nesrečo
Primerjava z dosedanjimi letalskimi nesrečami pokaže, da se letalo nikoli ne razleti v prah. Nasprotno: večji kosi letala so po navadi razmetani po okolici. Kako naj bi se sicer veliki aluminijasti paneli letala pri trčenju z nekaj sto kilometrih na uro spremenili v prah? Vendar se je z Germanwingsovim airbusom zgodilo točno to: prizorišče nesreče je videti, kot bi letalo dobesedno eksplodiralo.

Sicer pa primerjajte sami: sledi fotografija nesreče v francoskih Alpah, spodaj pa fotografija nesreče slovenskega letala Inex Adrie leta 1981 na Korziki. Obe nesreči sta primerljivi, saj sta se obe letali zaleteli v goro. Od Germanwingsa je ostal prah, od Adrie pa celotni kosi letala.

image
Germanwings se je spremenil v prah ... (Foto: Reuters)

image
... letalo Inex Adrie na Korziki pa ne, čeprav sta nesreči tako rekoč enaki. Foto: Mors

2. dejstvo: je prepis dogajanja verodostojen? Zakaj ne objavijo izvirnega zvočnega zapisa?
Preiskovalci nesreče so relativno hitro našli prvo črno skrinjico in iz nje ugotovili, kaj naj bi se v kabini dogajalo zadnje minute leta. O tem smo v Novicah obširno poročaliimage. Vendar smo navadni smrtniki slišali le prepise pogovora, ne pa tudi originalnega posnetka. Na posnetku, vsaj tako pravijo preiskovalci, je slišati tudi mirno dihanje kopilota Andreasa Lubitza. A kot vedo povedati piloti, je v kabini letala vse prej kot spokojen mir: zaradi hrupa v pilotski kabini mikrofoni sploh ne registrirajo tako nežnih zvokov, kot je mirno dihanje. Pa tudi sicer je malo verjetno, da bi Lubitz v situaciji, ko so kabinska vrata poskušali odpreti s sekiro in so tulili vsi alarmi, potniki pa so padali v smrt, mirno in spokojno dihal. 

3. dejstvo: zakaj so tako dolgo iskali drugo črno skrinjico?
Čeprav so našli prvo črno skrinjico, pa druge ni bilo nikjer. Niti po več kot teden dni dolgi preiskavi, in to kljub temu da črna skrinjica ni majhen predmet. Zakaj so prvo našli v delujočem stanju, druga pa se je razblinila v nič? Nenavadno. No, potem ko so se vsi začeli spraševati, kje je, so jo vendarle našli. Kaj je na njej, pa (še) niso povedali.

4. dejstvo: vse je v prafaktorjih, toda našli so delujoč mobilnik?
Letalo se je razblinilo v prah, vseeno pa so preiskovalci našli delujoč mobilnik z videoposnetkom, ki naj bi dokazoval, da so bili potniki zadnje minute leta v paniki in kričali, pilot pa naj bi udarjal po vratih. Nenavadno je, da je posnetek ostal ohranjen, čeprav vemo, kako občutljiva je elektronika: že navaden padec po tleh pogosto mobilnik uniči, ta pa je bil očitno iz neprebojnega ohišja, da je zdržal peklenske razmere po trku v goro. Pri čemer velja omeniti, da nihče od navadnih smrtnikov tega videoposnetka ni niti videl niti slišal. Zakaj taka skrivnostnost?

Preberite sklop člankov o nesreči Germanwingsovega letalaimage.

Komentirajte teorije zarote na našem facebookuimage.

5. dejstvo: Lubitz je kar preveč priročen za grešnega kozla – moten, Jud in še gej povrhu?
Preiskovalci in tožilci so javnost nenavadno hitro prepričali, da je vsega kriv kopilot Lubitz. Pravzaprav je za grešnega kozla še celo »preveč« primeren: mediji tekmujejo v razkrivanju njegovega zasebnega življenja in njegovih psihičnih težav (kdo pa jih v tem norem svetu nima?). Na spletu so se, prav prikladno, pojavili celo zapisi, da je Lubitz judovskega porekla, pri njem pa naj bi našli gejevske porniče. Torej Jud, gej in še neuravnovešen povrh, beremo. Kar je psihološko učinkovalo v času Hitlerjeve Kristalne noči, deluje še danes, bi vedeli povedati strokovnjaki, ki se ukvarjajo s psihologijo množic. Da ne omenjamo še nečesa, pregovorne nemške natančnosti, ko gre za uslužbence: roko na srce, koliko verjetnosti je, da bi šefi Lufthanse na pilotskem sedežu tolerirali suicidalnega pilota?

6. dejstvo: kakšna je vloga skrivnostnega lovca mirage?
Prva poročila o nesreči so vključevala informacijo, da je francoska vojska za izginulim letalom poslala svojega vojaškega lovca mirage. Informacija je nenavadna z dveh vidikov: prvič, kot dokazuje časovnica nesreče, je med odhodom pilota na stranišče in padcem letala minilo zgolj nekaj minut, pri čemer je imel popoln nadzor nad komunikacijami kopilot Lubitz. Kdo in kako bi torej francosko vojsko že po nekaj minutah obvestil o izginulem letalu in kako bi lahko vojaški lovec tako hitro prišel na območje nesreče? Francoske Alpe pač niso konfliktno območje z vojnimi razmerami, ki bi ga pogosto preletavala vojaška letala. Kaj je torej mirage počel v tistem času na tistem kraju? In drugi vidik: poročila o mirageu so iz kasnejših medijskih zapisov popolnoma izginila. Vloge vojaškega letala na mestu nesreče ne problematizira oziroma celo zgolj omenja nihče več. Naključje?

7. dejstvo: kam so izginili vsi očividci nesreče?
Prva poročila o nesreči so vključevala tudi informacijo, da so lokalni prebivalci slišali eksplozijo in videli dim z letala, PREDEN je to strmoglavilo na pobočje gore. Kje so zdaj ti lokalni prebivalci?

Kaj naj bi se zares zgodilo?

Teorij zarot je na spletu precej. Najzanimivejša je tale: le eno (!) minuto leta stran stoji kar sedem (7!) francoskih jedrskih elektrarn. Če torej seštejemo ena plus ena: se je kdo ustrašil scenarija, po katerem bi letalo Germanwingsa zajeli teroristi in ga hoteli strmoglaviti v enega od bližnjih jedrskih reaktorjev ter zato ukazal preventivno sestrelitev letala? Ali pa je šlo zgolj za nesrečo pri vojaškem testiranju?

image
Na območju francoskih Alp je kup jedrskih reaktorjev. Trk z letalom bi vsakega od njih lahko spremenil v novi Černobil.

Delovanje eksperimentalnega vojaškega HELLADS naj bi potrdili Rusi

Na spletu se pojavljajo pričevanja ruskih oficirjev, da je njihova severnomorska flota zaznala uporabo ameriškega eksperimentalnega orožja, poimenovanega HELLADS (High Energy Liquid Laser Area Defense System). To pa je orožje, namenjeno sestreljevanju sovražnih raket, ki bi vdrle v zaščiten zračni prostor. Je kdo letalo s 150 potniki zamenjal za sredstvo novega terorističnega napada, ki bi utegnilo v francoskih Alpah povzročiti novi Černobil? Ali pa je HELLADS med testiranjem civilno letalo zamenjal za sovražno raketo? Kot kaže, tega uradno ne bomo nikoli izvedeli.

image
Takole je videti sistem HELLADS, ki je po mnenju teoretikov zarote sestrelil Germanwingsovo letalo. Foto: Darpa

 

Deli s prijatelji