FORENZIČNA ANALIZA

Grozljivka na airbusu 321: potnikom so razpadli organi

Objavljeno 03. november 2015 21.13 | Posodobljeno 03. november 2015 21.12 | Piše: S. U.

Zvočni posnetki iz črne skrinjice razkrivajo nenavadno dogajanje v kabini, saj je bilo, preden je letalo izginilo z radarjev, slišati zvok, ki ni običajen.

MOSKVA – Preiskava najhujše letalske tragedije v ruski zgodovini se nadaljuje. Vedno več informacij počasi podaja jasnejšo sliko scenarija strmoglavljenja ruskega letala airbus 321 na Sinajskem polotoku, v katerem je umrlo 224 oseb.

Agonija potnikov trajala nekaj minut?

Ruski mediji so že objavili prve rezultate forenzičnih analiz žrtev strmoglavljenega letala. Podatki kažejo, da je večina potnikov umrla, ker so se jim zaradi strmoglavljenja dobesedno raztrgali notranji organi. Ugotovljene so bile tudi hude opekline in vpliv drugih dejavnikov.

Kot kaže radarska slika, je letalo izginilo z zaslona ob 6.14 v soboto in strmoglavilo tri minute kasneje. To bi pomenilo, da je agonija potnikov trajala nekaj minut. Za konkretne ugotovitve bodo morali trupla forenziki pregledati v seriji 15 analiz. Igor Albin, namestnik župana Sankt Peterburga, je za ruske medije povedal, da so doslej identificirali devet žrtev, identifikacija vseh 224 mrtvih pa bo menda trajala nekaj tednov.

Črna skrinjica kot dokaz

Ruski mediji sicer danes še poročajo, da naj bi tudi zvočni posnetki iz črne skrinjice razkrivali nenavadno dogajanje v kabini. Po povsem običajnem pogovoru letalskega osebja je na posnetku, tik preden je letalo izginilo z radarjev, »slišati zvok, ki ni običajen«. Medtem pa britanski Daily Mail piše, da se je po podatkih iz črnih skrinjic v pičlih treh sekundah letalo dvignilo in spustilo za nekaj sto metrov, nato pa na višini preko 9000 metrov razpadlo. Potnike je menda s stoli vred posrkalo iz trupa skozi odprtino, ki je nastala, ko so izgubili rep letala.

Vsega je kriva bomba?

Strokovnjaki za letalstvo in terorizem menijo, da je rusko letalo najverjetneje raznesla bomba, ki ga je zadela z zemlje ali pa je bila nastavljena v letalu. Po njihovi oceni je to verjetnejše od tehničnih težav.
 

Deli s prijatelji