OBSODBA

Srečko jo je odnesel s pogojno

Objavljeno 14. junij 2016 21.48 | Posodobljeno 27. julij 2016 11.31 | Piše: Nada Černič Cvetanovski

Srečko Hribšek obsojen, ker si je prilastil devet neodplačanih kamionov.

Ata Srečko Hribšek v osebnem stečaju, sin z uspešno firmo. Foto Nada Černič Cvetanovski

KRŠKO – Srečko Hribšek, nekdanji uspešni sevniški gradbinec, ki je imel več gradbenih podjetij in je prejel celo občinsko priznanje, je zdaj v osebnem stečaju tako kot tudi vsa njegova podjetja. Toda imel je vsaj to srečo, da jo je na sodišču odnesel s pogojno kaznijo. Zaradi zatajitve je bil obsojen na dveletno zaporno kazen, ki pa mu je ne bo treba odsedeti, če v štirih letih ne bo storil novega kaznivega dejanja. Hribšek si je prilastil devet na lizing kupljenih kamionov, jih še neodplačane prodal naprej in denar pospravil v žep.

Z družbo Daimler AC Leasing je sklenil devet pogodb o finančnem lizingu za tovorna vozila mercedes-benz, ki jih je potreboval za gradbeno dejavnost. Vozila je dobil v uporabo in posest, a še preden so bila odplačana, jih je prodal v Nemčijo, kupnine pa lizinški hiši ni nakazal. Tako jo je oškodoval za 114.000 evrov. Ker še ni bil kaznovan, ga je doletela pogojna obsodba, ker pa gre za veliko vrednost, mu je bila določena dolga preizkusna doba. Denarne kazni mu sodišče ni izreklo, saj je Hribšek v osebnem stečaju.

Kot rečeno, je Hribšek prek družbe Daimler AC Leasing kupil več Mercedesovih tovornih vozil, v času poslovanja njegovega podjetja kar okrog 50. Nato je zašel v težave in mesečnih obveznosti ni mogel več plačevati. Z direktorjem Urošem Biberjem se je dogovoril, da lahko sam prodaja vozila, vendar v soglasju z oškodovano družbo, skupaj naj bi oblikovali ceno vozil. Kupnina naj bi bila z asignacijo v celoti prenesena na račun lizinške hiše. Dogovor je nekaj časa veljal, za omenjenih devet vozil pa kupnina ni bila nakazana družbi, ampak na Hribškov račun. Ta denar naj bi obtoženi potrošil za potrebe svojega podjetja.

Hribškov zagovornik je prepričan, da ni šlo za zatajitev, saj je bil med oškodovano družbo in obtoženim sklenjen dogovor. Hribšek je tovorna vozila odjavil iz prometa v letih 2011 in 2012, šele marca 2013, ko se je začel njegov osebni stečaj, pa je Daimler AC Leasing odstopil od lizinške pogodbe. »Če gre za dogovor, ne gre za zatajitev, ampak kvečjemu za neizpolnjevanje pogodbenih obveznosti,« je prepričan Hribškov zagovornik, ki se bo na sodbo pritožil, prav tako se bo pritožilo tudi tožilstvo.

Hribška in njegovega sina Denisa, ki ima v Nemčiji uspešno gradbeno podjetje Felix bau, pa čaka v Ljubljani še en sodni postopek. Očitajo jima oškodovanje upnikov in ponarejanje ali uničenje poslovnih listin. V času insolventnosti podjetij naj bi z asignacijami preusmerjala denarne tokove in v ugodnejši položaj spravljala izbrane upnike. Svoje obveznosti naj bi prednostno poplačevala predvsem dvema gospodarskima družbama, v katerih je bil Hribšek tudi sam odgovorna oseba. 

Deli s prijatelji