TRAGIČNO

Mrtvega Gorazda našli šele zjutraj

Objavljeno 25. marec 2017 19.28 | Posodobljeno 25. marec 2017 19.28 | Piše: Mojca Marot

Razbit avto in mrtvega Gorazda Krašovca je zjutraj našel domačin.

Nesreča se je zgodila že ponoči. Foto PGD Celje

LAŠKO – Včeraj, bilo je okoli šeste ure zjutraj, v Laškem ni bilo mogoče preslišati zavijanje gasilskih siren. Gasilci iz Laškega, zatem pa tudi iz Poklicne gasilske enote Celje, so se odpeljali proti Šentrupertu nad Laškim in mnogi so ugibali, kje neki spet gori. A tokrat ni šlo za požar, temveč za hudo prometno nesrečo, ki se je zgodila v Trobnem Dolu. Kaj se je zgodilo, je dve uri pozneje sporočila Milena Trbulin, tiskovna predstavnica Policijske uprave Celje. »Prometna nesreča se je zgodila že ponoči v Trobnem Dolu, o njej pa smo bili obveščeni zjutraj. Petindvajsetletni voznik osebnega vozila, ki je vozil iz smeri Mrzlega Polja proti Trobnemu Dolu, je v ostrem desnem ovinku trčil v drsno ograjo, nato pa je njegovo vozilo zaneslo in je zdrselo po hribu. Mlajši voznik je na kraju nesreče umrl,« je zapisala Trbulinova. In dodala, da je bil 25-letnik letošnja četrta smrtna žrtev prometnih nesreč na območju PU Celje.

Avto opazil domačin

Kot smo izvedeli, je v prometni nesreči umrl Gorazd Krašovec, doma iz Kostrivnice pri Kalobju, čigar opel omega so s strmega pobočja, po katerem je zdrsel, potegnili šele celjski poklicni gasilci. »Osebno vozilo se je po zelo strmem pobočju kotalilo okoli sto metrov, voznik pa je pri tem izgubil življenje. V dolino smo najprej prenesli mrtvega voznika, zatem pa smo s tehničnim posegom v dolino transportirali še uničeno vozilo,« je reševalno akcijo strnil direktor Poklicne gasilske enote Celje Janko Požežnik. Da je pod cesto avtomobil, naj bi zjutraj prvi opazil neki domačin ter o tem takoj obvestil policiste, zatem se je začela reševalna akcija. A nesrečnemu fantu žal ni bilo več pomoči.

Veseljak in poštenjak

»Prijatelj moj, bil si mi kot brat... Kam si šel?« je na svoj profil na facebooku včeraj dopoldne napisal Andrej Gajšek iz Šentjurja, ki je bil Gorazdov prijatelj. »Sploh ne morem verjeti, da ga ni več. Res ne. Sploh pa ne vem, kaj točno se je zgodilo. Zjutraj mi je en znanec, ki je iz Trobnega Dola, pisal, da je videl njegov avto in ga dejansko tudi našel,« nam je na robu solz pripovedoval Andrej o tem, kako je izvedel za prijateljevo smrt. Še v četrtek popoldne sta bila skupaj. In še celo fotografirala sta se. To fotografijo je Andrej včeraj objavil na facebooku, pod njo pa so prijatelji in znanci izražali sožalje. »Okoli pol devete zvečer v četrtek sva se poslovila. Ne vem pa, kam je bil namenjen. Sprva me je vabil zraven, a nisem šel, ker sem imel zjutraj službo,« nam je še povedal Andrej. In tudi to, da sta bila skupaj tako rekoč vsak dan.

Gorazd je imel že nekaj let resno dekle iz Grosuplja, a nista živela skupaj, enkrat je šel on k njej, drugič ona k njemu. Sodeč po objavah na družabnem omrežju je bila to velika ljubezen. »Še lani smo bili tudi skupaj na morju. In se sploh veliko družili,« nam je še povedal Andrej, ki Gorazda opiše kot velikega poštenjaka in tudi veseljaka, ki je pogosto raztegnil meh. Tudi Gorazdov mlajši brat Blaž igra harmoniko in obiskuje Avsenikovo glasbeno šolo, smo že izvedeli. »Groza, res groza, da se je to zgodilo,« še kar ni mogel verjeti Andrej. Sicer pa je bil Gorazd varnostnik, zaposlen v celjskem Sintalu, delo pa je opravljal v nekem podjetju na Ponikvi pri Šentjurju. Bil je tudi član boks kluba Medilip Sankaku Celje, a menda zadnji mesec ni veliko treniral. Še decembra lani se je skupaj z drugimi člani fotografiral za koledar. Prav zdaj se je nameraval spet bolj posvetiti boksu. A ga je smrt v cvetu mladosti prehitela. Njegove najbližje pa ovila v globoko žalost.