ŠENTILJ – Tragična nesreča, ki se je zgodila na avtocesti med Mariborom in Šentiljem, je povsem ohromila promet proti Avstriji. »Ob 6.34 smo bili obveščeni, da se je na avtocesti med cestninsko postajo Dobrenje in Šentiljem v smeri proti Šentilju zgodila prometna nesreča, v kateri sta udeleženi tovorni vozili. Avtocesta je popolnoma zaprta, obvoz pa je preusmerjen na staro cesto proti Šentilju,« je bil v jutranjem sporočilu kratek in jedrnat Miran Šadl z mariborske policijske uprave.
Okvara, nato nesreča
Poleg policistov mariborske postaje prometne policije sta si kraj tragične prometne nesreče ogledala dežurni preiskovalni sodnik in okrožna državna tožilka. Sicer vsa preiskovalna dejanja v zvezi z nesrečo v času sklepa redakcije še niso bila končana, a vse kaže, da so bili vpleteni dva tovornjaka in dva slovenska šoferja.
Kot domnevajo policisti, je 52-letni Milan Rakovnik zgodaj zjutraj peljal svoj tovornjak znamke DAF proti mejnemu prehodu z Avstrijo. Iz doslej še neznanega razloga je domnevno nastala okvara na motorju tovornjaka, zato je na viaduktu Kresnica ustavil vozilo, na katero je bil priklopljen kovinski priklopnik. Pravilno je vklopil vse štiri smernike, da bi opozoril na nevarnost naleta.
Umrl med menjavo pnevmatike Včerajšnja prometna nesreča na avtocesti pred Šentiljem v Slovenskih goricah je terjala že sedmo letošnjo smrtno žrtev na podravskih cestah. Tudi tokrat je žrtev izstopila iz okvarjenega tovornjaka, potem jo je pokosil drug udele- ženec s svojim vozilom. Pred natančno mesecem dni se je podobna prometna nesreča zgodila na avtocesti pri Slovenski Bistrici. Madžaru, 48-letnemu Arzenu Denesu Vargi, je na priklopniku počila pnevmatika. Zapeljal je na odstavni pas, si nadel odsevni jopič in jo začel menjavati. Takrat je po prehitevalnem pasu pripeljal 33-letni Goran Ognjenović. Ker je avtomobil pred njim silovito zaviral, je enako storil tudi poklicni vojak, a je njegovo seat cordobo začelo zana- šati. Avtomobil je zapeljal z avtoceste na travnato površino, pri tem pa pokosil nesrečnega madžarskega tovornjakarja. Ognjenović je s svojega avtomobila snel registrske tablice in pobegnil s kraja nesreče, a so ga policisti pozneje izsledili na domu njegovih staršev. |
Ker skoraj 600 metrov dolg viadukt ne premore odstavnega pasu, je moral Milan Rakovnik tovornjak postaviti na desni pas, namenjen počasnejšim vozilom. Že v tovornjaku je oblekel varnostni odsevni jopič in izstopil iz vozila, da bi videl, kaj lahko stori. Takrat pa je pripeljal 33-letni voznik tovornjaka s priklopnikom (po naših podatkih gre za Robija Golija iz Mirne Peči) znane dolenjske farmacevtske družbe. Voznik očitno ni opazil, da na skrajnem desnem pasu stoji tovornjak, in brez zaviranja trčil v zadek priklopnika tovornjaka Milana Rakovnika. Trčenje je bilo tako silovito, da se je priklopnik snel s priključka tovornjaka in pri tem pometel nesrečnega Rakovnika, da ga je vrglo čez betonsko ograjo viadukta.
Ni mu bilo več pomoči
»Obveščeni smo bili o naletu dveh vozil. Enega voznika je po nesreči tako odbilo, da je z viadukta padel v globel. Gre za kakšnih 15, morda 20 metrov globine. Skupaj z zdravnikom, ki je prispel na kraj nesreče, smo se odpravili iskat ponesrečenca, medtem ko so drugi sočasno izvajali požarno varovanje, odklop akumulatorjev in drugo potrebno. Do ponesrečenca smo se spustili po brežini ob viaduktu, saj je bilo to hitreje, kot če bi šli naokrog. Toda posledice trka in padca so bile tako hude, da je bil ponesrečenec na mestu mrtev in mu ni bilo več pomoči,« nam je dejal vodja intervencije gasilcev Sandi Šeligo iz mariborske poklicne gasilske brigade.
Povzročitelj nesreče je bil lažje poškodovan. Zaradi povzročitve prometne nesreče s smrtnim izidom ga najbrž čaka kazenska ovadba.