Ben & Jerry's je ena vodilnih znamk sladoleda v ZDA, prepoznavnost pa si že vrsto let uspešno utrjuje s podobami zvezdnikov na embalaži. V prihodnjih mesecih bo tako čast doletela Jimmyja Fallona, ki se je za oglasne namene sladkal že leta 2013.
Pritegnil bo mlade
Priljubljeni televizijski voditelj, komik in igralec je takrat opeval okus vanilje in karamele z drobci, hm, čipsa, tokrat pa prisega na piškot, arašidovo maslo in hrustljavo čokolado, razodeva proizvajalec Ben & Jerry's, ki je novo linijo predstavil prav ob prvi obletnici vodenja oddaje The Tonight Show, to je, naj spomnimo, Fallon februarja lani prevzel od veterana Jaya Lena. »Obožujem te sladolede. Tokrat smo ustvarili najboljšega na svetu! Tako vesel sem, da sem lahko sodeloval, povrhu pa bodo prihodki šli v dobre roke,« je pojasnil komik, ki bo skupaj s podjetjem ves zaslužek namenil dobrodelnosti.
Pri Ben & Jerry's že vrsto let sodelujejo z zvezdniki, najraje imajo komike, predvsem tiste, ki izhajajo iz znamenite oddaje Saturday Night Live. Tam se pač rojevajo najboljši, tako tudi Fallon, ki se je pred enim letom pogumno postavil v kožo legendarnega Lena in kljub dvomljivi javnosti dosegel neverjeten uspeh: The Tonight Show je bolj gledan kot kadar koli, mladi voditelj pa je pred zaslone prikoval tudi gledalce, stare od 18 do 49 let, v tej skupini je Leno namreč pošteno pešal.