Večina moških najverjetneje ne bi želela okrasiti stene svojega stanovanja s portretom nekdanjega dekleta, 72-letni igralec Ryan O'Neal pa se je bil za sliko ikone 80. let, igralke Farrah Fawcett, pripravljen boriti na sodišču. Nič čudnega: razvpiti portret, o lastništvu katerega se je prejšnji teden odločalo v sodni dvorani, je namreč delo slovitega Andyja Warhola, po ocenah strokovnjakov pa bi zanj lahko iztržili celo vrtoglavih 12 milijonov dolarjev ali celo več – toliko namreč na dražbah dosegajo njegove umetnine! Eden od dveh portretov slavne igralke je postal jabolko spora med njenim nekdanjim partnerjem in teksaško univerzo po njeni smrti: igralka, ki je leta 2009 izgubila boj z rakom, je namreč celotno zbirko umetnin v oporoki namenila učni ustanovi. Ne meneč se za poslednjo željo nekdanje partnerice, si je O'Neal takrat prisvojil enega od obeh portretov, češ da ga je dobil za darilo, ker je organiziral slikarsko seanso: prav on je namreč leta 1980, ko je nastal portret, seznanil Fawcettovo in Warhola. Zato sta se z nekdanjo partnerico v času, ko sta bila še par, menda dogovorila, da je ena od slik s podpisom slavnega pop artista njegova. Poleg portreta je želel obdržati tudi tako imenovani Warholov prtiček, namizni okras iz blaga, na katerega je slikar nekoč, ko je večerjal pri hollywoodskem paru, lastnoročno skiciral vrsto zlomljenih src. Prtiček, strokovnjaki ocenjujejo, da je vreden okoli 3000 dolarjev, je danes v lasti teksaške univerze, precej dražji portret pa je po nedavni odločitvi porote uradno pripadel slavnemu igralcu.
Po smrti jim je zapustila zbirko umetnin
Da je igralka zapustila zbirko umetnin prav univerzi v Teksasu, ni naključje, saj je v mladih letih tam študirala umetnost. Po smrti leta 2009 jim je v oporoki zapustila zbirko umetnin. Na univerzi so šele pozneje izvedeli, da obstajata dva Warholova portreta. Informacijo jim je razkril njen partner, čigar identiteta še danes ni znana širši javnosti. Da bi odkrili, kje sta portreta, so na univerzi najeli zasebnega detektiva. Ta je kmalu ugotovil, da pogrešana slika visi v hiši Ryana O'Neala na Malibuju. Dokaz, da gre res za sporno umetnino, so dobili leta 2011, ko so jo v kader ujele kamere resničnostnega šova Ryan in Tatum. Da bi dobili še zadnji del umetniške zapuščine, ki jim jo je v oporoki namenila igralka, so se zatekli na sodišče, a so zdaj tožbo izgubili. Sodišče je odločilo, da slika pripada O'Nealu. Ta je med sojenjem ves čas poudarjal, da gre za spomin neprecenljive vrednosti, ter celo dejal, da se s portretom pogovarja. Na ta način da pokojnico ohranja v svojem življenju in v življenju njunega otroka, 28-letnega sina Raymonda, ki mu namerava po smrti zapustiti sliko. Mladi O'Neal sicer slovi kot problematičen fant, ki ima za seboj bogato zgodovino zlorabljanja opojnih substanc.