Velika imena glasbene in zabavne industrije niso (več) zgolj zabavljači, ampak tudi že nepogrešljivi obrazi v svetu oglaševanja. Takšnega ali drugačnega. Dobičkonosnega ali neprofitnega, usmerjenega v dobrodelnost in ozaveščanje. Pri slednjem – naj se bojujejo za socialne ali zdravstvene reforme, naj jim je bližje vprašanje ohranjanje našega planeta – pa ne dvignejo le glasu in izbrani organizaciji posodijo svoje ime in vpliv, ampak mnogokrat razprejo tudi mošnjiček. Ali pa odvržejo vse krpice. Kar sta zdaj storili tudi Pink in Helena Bonham Carter. A čeprav sta se zvezdnici v evinem kostumu nastavljali fotografskemu objektivu za različni organizaciji, sta se jima poti vendar prekrižali v bistvu – obe sta se namreč slekli za dobro živali.
Zvezdniki držijo z živalmi
Mednarodna organizacija za etično ravnanje z živalmi Peta vsekakor zna opozoriti nase in svoj boj. Slovi namreč po precej agresivnih, včasih že spornih medijskih kampanjah, pri tem pa ima močno zaledje zvezdniških imen. V njenih oglasih so se pojavili že Drew Barrymore, Alec Baldwin in Stella McCartney, brez oblačil pa so jih podprle še goreče ljubiteljice živali, kot so Alicia Silverstone, Christina Applegate, Christy Turlington in Pamela Anderson. Zdaj se jim je pridružila še trikratna prejemnica grammyja, ki gola kot na dan rojstva sije z velikanskega, skoraj 30 metrov dolgega plakata sredi newyorškega Times Squara.
Gola Pink proti tednu mode
V New Yorku se je začela zbirati svetovna modna elita. Vrhunski oblikovalci, stilisti, manekenke in pomembneži zabavne industrije so namreč pridrli na newyorški teden mode, prvega izmed velikih štirih, od koder se ustvarjalci vsakokratnega modnega utripa nato preselijo še v London, Milano in Pariz. Toda kot je ena najpomembnejših modnih revij vrhunec za modne sladokusce, tako je za borce proti mučenju živali trn v peti, saj se po brveh nemalokrat sprehajajo v krzno odete lepotice pa tudi v občinstvu so zvezdnice, ki si garderobo popestrijo s krznenimi dodatki. »Želim si, da bi vsakogar prisilili, da spozna grozote, ki jih morajo pretrpeti živali zaradi modnih smernic. Upam, da bo tiste, ki nosijo krzno, tista žival, ki jo nosijo, ugriznila v zadnjico,« je dejala Pink, katere velikanski pano se je začel predvajati na newyorškem osrednjem trgu dan pred začetkom modnega veledogodka. Čeprav je svetlolaska, ki zdaj oznanja, da je raje gola kot odeta v krzno (kar je tudi geslo kampanje), priznala, da je tudi sama šla čez obdobje, ko se je ovijala v živalske kožuščke. »Rada bi rekla, da nisem nikdar nosila krzna. Toda na žalost sem šla skozi sebično fazo in sem ga ob nekaj priložnostih. A k sreči sem se spametovala in zdaj to bojkotiram na celi črti. Živali so namreč najčistejša in najbolj zvesta bitja na planetu, saj se ne pretvarjajo.«
Pevka se je – kot prej že Eva Mendes in Olivia Munn – slekla, da bi opozorila na krutost, ki jo doživljajo živali. Na drugi strani pa ekscentrična igralka Helena Bonham Carter opozarja na pretirani izlov, s katerim uničujemo morja in rušimo morske ekosisteme. »Sem goreča zagovornica ohranjanja naših morij. A žal imam manjšo fobijo pred ribami,« je dejala igralka, ki pa je strahove odmislila, ko jo je h kampanji Fishlove povabila Greta Scacci, prijateljica in soustanoviteljica organizacije Blue Marine Foundation. Da bi ljudje začeli lepše delati z velikansko modro površino, da bi v njenih lepotah lahko uživali tudi naši potomci, se je Bonham Carterjeva slekla in v tesen, intimen objem s koleni ukleščila velikanskega tuna. »Strah me je dotakniti se ribe, zato je bilo fotografiranje zame ogromen osebni izziv. Bolj me je bilo strah dotakniti se 27-kilogramskega tuna, kot sleči se za fotografa. Toda fobijo sem premagala in do konca snemanja sem z ribo spletla tesno vez. Ona bo moj Valentin,« je o novi, spolzki simpatiji dejala sveže ločena igralka in pridala, da je naša odgovornost, da naslednjim generacijam predamo svet takšen, kot smo ga mi dobili od prednikov. »Bilo bi resnično žalostno, če bi morali vnukom opisovati tuna tako, kot danes govorimo o izumrlem ptiču dodu.«