ZVESTA DIŠAVI

Manekenka se dišavi z moško kolonjsko vodico

Objavljeno 20. maj 2016 23.06 | Posodobljeno 20. maj 2016 23.06 | Piše: E. B.

Elle Macpherson je pri 52 letih uspešna poslovna ženska.

Avstralska lepotica, ena od najuspešnejših supermanekenk vseh časov, še naprej žanje karierne uspehe. In to že dolgo kot poslovna ženska: njena linija izdelkov za nego telesa in dobro počutje WelleCo ter seksi spodnje perilo ji redno prinašata zajetne prihodke, Elle Macpherson pa bi svojemu imperiju rada dodala še dišavo.

Kot je pojasnila 52-letnica, sama najraje uporablja moško kolonjsko vodico, in to že trideset let isto blagovno znamko, nekoč pa si želi ustvariti še svoj parfum, je razodela v nedavnem intervjuju za The New York Times: točnih načrtov ni razodela, obljubila pa je, da bo svoje želje nekoč ustekleničila v privlačno embalažo. Lepotica, ki se je zaradi dolgih nog in vrhunske postave že desetletja drži vzdevek Telo, še vedno poudarja, da je za lepoto najpomembnejše, kaj vnašaš v svoj organizem – kaj nanašaš na kožo, je drugotnega pomena: »Lepota resnično prihaja iz notranjosti. S čim se mažemo in odišavljamo, ni ključno, seveda pa ni zanemarljivo. Izjemnega pomena je tudi redno gibanje.« Elle se seveda drži svojih pravil in venomer prisluhne telesu. Na vrhuncu manekenske kariere je marljivo trenirala petkrat na teden, takšnega kariernega uspeha tako ne gre pripisati niti sreči niti naključju, je še pribila lepotica, ki zadnja leta živi v Miamiju, a se redno vrača v domovino.

Svoj čas namenja tudi mentorstvu manekenk na začetku modne poti in kot producentka sodeluje v številnih oddajah, nedavno pa je še razodela svoje olajšanje, da je odraščala in ustvarjala kariero v osemdesetih in devetdesetih letih, ko družabni mediji še niso vdirali v zasebnost znanih obrazov. »In mediji takrat niso mogli dokumentirati vsake moje napake! Pa tudi pogledi na zasebnost so bili povsem drugačni: takrat je veljalo, da bolj ko si bil odmaknjen od javnosti, bolj ikoničen in pomembnejši si bil. Danes pa je očitno zlato pravilo, da moraš razgaliti svojo zasebnost, če si želiš razširiti krog oboževalcev. Pogosteje ko jih nagovarjaš, prepoznavnejši in uspešnejši si,« ugotavlja lepotica, ki pa se kljub pomembnemu spoznanju na družabne medije opira zgolj za oglaševanje svojega podjetja.

Deli s prijatelji