ŠMINKE

Komaj je dopolnila 20 let, pa že drvi proti svoji prvi milijardi

Objavljeno 15. avgust 2017 15.43 | Posodobljeno 15. avgust 2017 15.45 | Piše: T. P.

S kozmetično znamko sestra Kardashianove služi bajne denarce.

Bodoča milijarderka. Foto: Guliver/Cover

Kim Kardashian je bila do zdaj tista kokoš Kardashianovega klana, ki je nesla največja zlata jajca. V bankovcih povedano: v enem letu ji je uspelo bančni račun odebeliti za 50 milijonov ameriških dolarjev. A zdaj jo bo bliskovito hitro zasenčila mlajša polsestrica Kylie Jenner, ki se ji celo obeta, da se bo pridružila najekskluzivnejši svetovni eliti mladih milijarderjev. Predvsem zaradi njene kozmetične znamke Kylie Cosmetics, ki ji je v le 18 mesecih prinesla 420 milijonov dobička. Če bo njeno podjetje raslo glede na napovedi, analitiki ocenjujejo, da bo že v petih letih postala članica kluba milijarderjev.

Pošle v sekundah

Lepotička, ki je te dni dopolnila 20 let, je že rosno mlada, pri devetih, sledila družinskim podjetnim stopinjam z resničnostnim šovom Klan Kardashianovih, nato pa v najstniških letih začela graditi lastni imperij. S sestro Kendall sta si podali roke z oblačilnim gigantom Top Shop, zagnali lastno linijo oblačil in modnih dodatkov, v sodelovanju s športno znamko Puma pa je Kylie oblikovala športne copate Puma Fierce.

420 milijonov so ji ličila prinesla v 18 mesecih.

A njena največja strast so očitno ličila. Začela je s šminkami in lip glossi, z njimi je položila temeljni kamen zdaj vse bolj priljubljeni znamki. Začela je jeseni 2015 z zgolj tremi odtenki, vsakega je bilo po 5000 kosov – uporabnice so jih razgrabile v par sekundah. Zdaj pa je razširila ponudbo še na vrsto drugih pripomočkov za lepotičenje, v seveda precej večji nakladi. A medtem ko je Kyliejine izdelke še vedno mogoče kupiti le na spletu, namerava podjetna lepotička še v tem letu prodreti tudi na prodajne police trgovin. »Ne vem še, kako se bom lotila tega. A želim si stopiti v svet. Napočil je čas, da ljudje stopijo v trgovino in med drugimi kozmetičnimi znamkami na policah zagledajo moje izdelke.«

Najmlajša med najbogatejšimi zvezdniki

Zaradi šmink, senčil in drugih lepotil se je Kylie znašla na letošnjem Forbesovem seznamu 100 največjih zaslužkarjev med zvezdniki kot najmlajša, ki se ji je kdaj uspelo uvrstiti na ta zveneči seznam! Očitno se vse, česar se dotakne, spremeni v zlato. Tako je, denimo, s svojo lansko rojstnodnevno kolekcijo ličil, ki jo je ponudila na prvi avgustovski dan, v enem dnevu zaslužila 10 milijonov. To pa je še vedno precej manj od skoraj 19 milijonov, kolikor ji jih je prinesla njena praznična linija za božične praznike. Zato napovedi, da bo s tem tempom do leta 2022 pristala na seznamu mladih milijarderjev, ne zvenijo za lase privleče kljub dejstvu, da so mnogi kozmetični giganti potrebovali precej dlje, da jim je uspel podoben uspeh. Če, denimo, pogledamo prestižno znamko ličil Tom Ford Beauty, ki nastaja pod okriljem kozmetične hiše Estée Lauder, je ta potrebovala desetletje do zaslužka 500 milijonov, L’Oréalova znamka Lancôme pa je mejnik milijarde dobička dosegla šele pred dvema letoma, po osmih desetletjih na trgu! 


Po 20. letu vse drugače

Novica, da bo čez pet let verjetno že milijarderka, je lepotico razveselila le dan pred 20. rojstnim dnem, ki ga je praznovala 10. avgusta. A ni zgolj njen bančni račun tisti, ki je s slovesom od najstniških let precej zajetnejši. Tistim, ki ji sledijo na instagramu – in sledilcev ima več kot 95 milijonov! –, je ob njeni rojstnodnevni fotografiji čeljust verjetno dol padla. Zaradi telesa v obliki peščene ure, odetega v bikinke kožne barve. Pri čemer jih je večina verjetno zrla v znatno bohotnejše oprsje, čeprav zanika govorice, da so te sad kozmetične operacije. Ali se sklicuje na nekaj dodatnih kilogramov ali na tiste dni v mesecu. A je podobno precej dolgo zanikala govorice, da si je dala kirurško izpopolniti ustnice, poseg pa nato pred dvema letoma priznala.

Deli s prijatelji