Po supermanekenski karieri se je postavila na drugo stran objektiva in se izkazala kot odlična fotografinja, Helena Christensen pa lahko na svoj seznam uspehov doda še eno zmago. Natančneje – triumf.
Zaplavala v oblikovalske vode
Danska lepotica je namreč po novem tudi oblikovalka: nedavno je predstavila svojo prvo kolekcijo spodnjega perila, in sicer pri blagovni znamki Triumph. Helena je, naj spomnimo, tri leta pozirala v privlačnih Triumphovih kreacijah, nazadnje pa je spoznala, da so ji pravzaprav pisane na kožo, zato je sklenila, da bo tudi sama prispevala k ustvarjalnosti priljubljenega imena v modni industriji. S svojo linijo spodnjega perila je obudila spomine na fatalno žensko iz 40. in seksi čipko ter trakce iz 80. let; vztraja, da vsega dela ni preložila na izurjene strokovnjake, temveč je sama izbirala tkanine, odločala o barvah in vzorcih ter izdelovala osnutke, vodilni oblikovalci pri znamki pa so njene zamisli nato le še nekoliko izpopolnili s svojimi nasveti in izkušnjami.
»Moja prva linija perila izžareva moje izkušnje – tako iz zasebnega življenja kot iz kariere,« je pojasnila uradno nikoli poročena 43-letna lepotica, ki živi sama z 12-letnim sinom Mingusom. Svoje stvaritve je potem tudi predstavila, kot jih zna le ona, prava profesionalka stare šole: pred objektivi je izzivalno pozirala v svojem razkošnem domu v Københavnu in čudoviti okolici, kolekcija živih barv in pestrih vzorcev, prava osvežitev pri Triumphu, kot se šušlja v modnih krogih, pa bo navadnim smrtnicam na voljo januarja.