Zvestoba Kate Moss, vsaj v poklicnih sferah, je skoraj tri desetletja pripadala manekenski agenciji Storm Models. Vse od leta 1988, ko jo je ustanoviteljica agencije Sarah Doukas zagledala na letališču, v komaj 14-letni Kate prepoznala neizmeren dar in jo povzdignila v elito najbolje plačanih in zaželenih manekenk.
Kot bi zapustila dom
A na začetku leta je Mossova razprla krila in odletela stran. Z matično agencijo je pretrgala vse vezi in zagnala lastno, kjer pa se pod budnim očesom nekdanje kraljice modnih brvi ne bodo kalile le prihodnje generacije manekenk. »Ne želim si le lepih obrazov. Želim ljudi, ki znajo peti, plesati, igrati. Ustvarjati želim nove zvezde zabavne industrije!«
Le malokatera lepotica je v svetu mode dosegla toliko kot Kate. Nikogaršnji obraz ni tolikokrat krasil naslovnice modne biblije Vogue kot njen. Na vrhuncu slave za manj kot 10 tisočakov ni niti vstala iz postelje. Revija Forbes je njeno premoženje ocenila na vrtoglavih 116 milijonov evrov. A je nato vendar poskušala izplavati iz manekenstva, a brez pretiranega uspeha. »Ne glede na to, koliko sem se trudila, pri agenciji Storm Models so in bodo vedno videli le malo Kate, kakršno so spoznali pred toliko leti. A čeprav je bilo z njimi pretrgati vezi tako, kot bi zapustila starše, sem to morala storiti zase,« je dejala o težki odločitvi in dodala, da so jo pri agenciji razumeli in podpirali, saj bi v modi le stežka dosegla še kaj več.
Končno je zagnala lasten posel. S preprostim, a zvenečim imenom Agencija Kate Moss, h kateri je pritegnila tudi svojo nekdanjo agentko Lucy Baxter, ki ji je v njenih manekenskih dneh pomagala iskati delo, tedaj seveda prek agencije Storm Models. »Uresničile so se mi sanje! Morda zveni čudno, a želela sem si precej več kot le manekensko agencijo. Želim sooblikovati, upravljati kariere ljudi, jim pomagati na poti med zvezde. Zato ne želim le lepotic in lepotcev, pač pa ljudi z vsakovrstnimi talenti, jim pomagati, da jih pilijo, da rastejo.« Ob tem je že začutila neverjetno odgovornost, kakršne do zdaj ni poznala – do svojega podjetja kot tudi bodočih strank. »Vse, kar zdaj delam, je na meni. Za vse moram prevzeti odgovornost.« In četudi se je vitka svetlolaska do zdaj v velikem loku ogibala družabnih omrežij, je zavoljo svojega podjetja tudi že odprla svoj (prvi!) profil na instagramu, zavedajoč se, da je manekenstvo danes precej več od zgolj nastavljanja fotografskim objektivom in hoje po modnih brveh. »Družabni mediji so danes tisti, ki te postavijo na zemljevid in zaradi katerih ne izgineš z obličja zemlje.«