Zasebno življenje modnega guruja Calvina Kleina, ki je znan kot lastnik izjemno priljubljene modne znamke spodnjega perila, je v javnosti vedno burilo duhove. Nazadnje, denimo, pred dvema letoma, ko je zdaj 67-letni Klein obelodanil zvezo s 47 let mlajšim fantom Nickom Gruberjem. Britanski mediji so se zdaj razpisali, da se je slavni par razšel. »Calvin in Nick sta se odločila, da potrebujeta malo oddiha drug od drugega,« je otoškim medijem razkril Kleinov prijatelj. Govorice o tem, da sta se razšla, je sprožil Calvin sam, ko se je na eni izmed prireditev v New Yorku pojavil brez svojega dragega. »Nick je super oseba, njuna razlika v letih pa ni razlog za konec zveze,« meni Kleinov prijatelj.
Modni guru se sicer nikoli ni preveč obremenjeval z zlobnimi jeziki, ki so bili prepričani, da je 21-letni maneken vztrajal v zvezi z njim le zaradi ugodja, ki mu ga je omogočal slavni oblikovalec. Res pa je, da sta se do zdaj na vseh modnih dogodkih pojavljala skupaj, pogosto sta bila celo oblečena v podobna oblačila. Njun predstavnik govoric ni komentiral. »Zelo verjetno je, da bosta kmalu spet par,« je še prepričan Kleinov prijatelj. Calvin, ki je decembra 2002 svoje podjetje prodal organizaciji Phillip Van Heusen, še vedno redno spremlja vse, kar se dogaja z njegovo znamko. Ostaja dejaven oblikovalec oblačil in zagrizen vizionar. Poleg tega je marketinški genij, ki stalno širi obzorja oglaševanja. S kontroverznimi in z učinkovitimi oglaševalskimi kampanjami je začel buriti duhove v 80. letih prejšnjega stoletja. V oglasu za njegove kavbojke, denimo, je nastopila takrat komaj 15-letna Brooke Shields. V ozkih, oprijetih kavbojkah in pomenljivi pozi je svetu sporočala, da nič ne stoji med njo in njenimi kalvinkami. Oglaševanje Calvina Kleina so pogosto javno kritizirali, a to ga ni ustavilo: še danes vzbuja pozornost in privlači številne kupce.