OGLAŠEVANJE

Beckhamu diši viski

Objavljeno 31. januar 2015 13.31 | Posodobljeno 31. januar 2015 13.33 | Piše: E. B.
Ključne besede: David Beckham

David Beckham oglašuje drag škotski viski haig, kar mnoge jezi.

Upokojil se je.

Vseskozi spodbuja zdravo odraščanje otrok v športnem duhu, zato je oglas za škotski viski povsem neprimeren, opozarjajo britanski varuhi otrokovih pravic. David Beckham, ki v minuto in pol dolgem posnetku očitno uživa ob kozarčku v družbi prijateljev, mladostnike, svoje največje oboževalce, tako nespodobno zavaja!
Haig Club Whisky vabi k pitju in to poveličuje, je javnost kritična do dragega oglasa, ki je nastal pod režisersko taktirko Guya Ritchieja na škotskem podeželju in ki ga predvajajo po spletu in televiziji. Osrednjo vlogo ima alkohol, brez tega očitno ni mogoče navezati prijateljskega stika, kdor zavrne kozarček, zavrne družbo, se po mnenju nasprotnikov glasi poglavitno sporočilo, toda pri velikanu Diageo takšne obtožbe zavračajo. Kljub nastopu priljubljenega Beckhama, očeta štirih otrok in ambasadorja dobre volje pri Unicefu, je oglas namenjen zrelemu občinstvu, odrasla da je tudi vsebina, poudarjajo. Brani se tudi nekdanji nogometni zvezdnik, ki še pojasnjuje, da je to njegov prvi oglas, v katerem drži kozarec alkoholne pijače v roki.

»Spoštujem 400-letno, izjemno bogato tradicijo blagovne znamke, tudi sam z leti čedalje bolj cenim pijačo, kakršna je viski. Gre za preprosto naravno spremembo,« je pojasnil Beckham. V zagovor so mu vskočili iz Diagea, kjer so poudarili, da je nekdanji nogometaš v oglaševalskem smislu zanimiv za starostno skupino od 25 do 40 let in nikakor ne nagovarja mladostnikov. 

Deli s prijatelji