Ko je častitljivo petdesetletnico praznovala Barbie, je z njo slavil ves svet, zdaj, ko se okroglemu jubileju približuje Sindy, pa se marsikdo sprašuje – kdo sploh je Sindy? Naj pojasnimo: nadvse prikupna lutka, nekoliko mlajša od svoje starejše ameriške sestre, na trg so jo leta 1963 lansirali Britanci.
A Sindy rojstnega dneva ne bo praznovala zadovoljna: njen lastnik, podjetje Pedigree Toys, obupan nad porazno prodajo v zadnjih letih, je sklenil prodati blagovno znamko nekomu, ki bi svetlolaski lahko povrnil nekdanjo otoško slavo. V letih 1968 in 1970 je bila najbolje prodajana igrača v Združenem kraljestvu, pozneje pa se je izgubila v poplavi drugih lutk, ki so v naročja deklic romala po mnogo ugodnejših cenah. Sindy je doma tonila v pozabo, zato so se njeni lastniki osredinili predvsem na grški in turški trg, kjer je še ohranjala ugled in priljubljenost, a prodaja je v zadnjih letih tudi na jugu Evrope porazna. Čez lužo ji Barbie nikoli ni pustila, čeprav so oblikovalci Sindy nekoč osvežili videz in ji dali bolj ameriški slog, a prostora za dve lutki v ZDA preprosto nikoli ni bilo. In ker je Barbie imela Kena, je Sindy dobila Paula, izdelanega po videzu zvezdnika Beatlov, a tudi njemu ni uspelo prepričati mladih kupcev. Sindy se torej približuje žalostna usoda, zanjo kažejo zanimanje le še zbiratelji, ki so za primerek pripravljeni seči globoko v žep. Kot je pojasnil Jerry Reynolds, predsednik uprave podjetja Pedigree Toys, obžaluje odločitev za prodajo, a priznava, da so Sindy ostali le še spomini na leta, ko je tako kot Barbie pridno sledila modnim smernicam, orala ledino v svetu igrač in razveseljevala mlade Britanke.