TEORIJA ZAROTE

Avril se je obesila, obožujemo dvojnico

Objavljeno 08. oktober 2015 19.23 | Posodobljeno 08. oktober 2015 19.23 | Piše: T. P.

Pevka naj bi storila samomor po prvem in superuspešnem albumu.

Zvezdništvo ni bilo tako sanjsko, kot si je zamišljala kot še neznano dekle.

Nekateri so prepričani, da Tupac, Elvis Presley in Michael Jackson še vedno nekje tlačijo zemljo, spet drugi menijo, da je princesa Diana, naveličana vdorov v zasebnost, svojo smrt le uprizorila. Po drugi strani pa jih ni malo, ki več let živijo v prepričanju, da slovitega beatla Paula McCartneyja že dolgo ni več med nami ter da ga je davno zamenjal njegov dvojnik. 
V Braziliji se je razplamtela še za odtenek ali dva bolj neverjetna teorija zarote, in sicer da je pevka Avril Lavigne že malo po svojem prvem in najuspešnejšem albumu Let Go umrla, njeni oboževalci pa že dobro desetletje v resnici ploskajo njeni dvojnici Melissi Vandella in jo častijo.

Izdajajo jo majhne podrobnosti, ki jih nepozoren opazovalec ne vidi: malenkost drugačen nos, drugačna ali manjkajoča materina znamenja, centimeter ali dva razlike v višini.

A če bi komaj opazne telesne razlike še lahko pripisali lepotnim posegom, nekaterih stvari ne more spremeniti niti moderna znanost. Avrilin rokopis, denimo, ta se je menda nenadoma spremenil, njeni najbližji naj bi zaznali nenadne spremembe v njenem značaju, pozorni poslušalci pa v skladbah njenih zadnjih treh albumov sprejemajo prikrita sporočila. Na tem je pevkin brazilski oboževalec zgradil svojo teorijo in mnogi so jo pograbili. Še zlasti zato, ker ni nikdar ponovila uspeha, ki ga je doživela s prvim albumom, ta jo je skoraj čez noč izstrelil med zvezde.

Za dedkom v smrt

Zgodba na blogu avrilestamorta.blogspot.com (avriljemrtva) gre nekako takole. Po zmagi na pevskem tekmovanju leta 1998 je kanadsko dekle sklenilo obrniti nov list. Nekdanje prijatelje je pustila za sabo, popolnoma se je posvetila glasbi in že tri leta pozneje, ko jih je štela komaj 17, sklenila milijonsko pogodbo z glasbenim mogulom LA Reidom.

Ko je njen prvi album postal drugi najbolje prodajani na svetu, je morda menila, da je začela živeti svoje sanje, a kaj hitro naj bi spoznala, da zvezdništvo ni tako, kot je pričakovala. Breme slave je bilo pretežko, nenehno zasledovanje paparacev ji je kalilo notranji mir, obupavala je pod pritiski, da mora ponoviti uspeh prvega albuma.

Ko ji je umrl še ljubljeni dedek, je bilo to več, kot je lahko prenesla. Med stenami svojega doma naj bi se utapljala v depresiji, dokler ni storila še poslednjega koraka. Vzela naj bi si življenje, menda z obešenjem, njeni najbližji pa da so jo hitro in na skrivaj pokopali.

Eksperiment

Avrilini menedžerji in glasbena založba se niso želeli posloviti od dobička, ki so ga z njo kovali, zato so na njeno mesto hitro potisnili na las podobno Melisso. Na začetku kariere naj bi Avril najela, da bi paparace speljala od sebe. Potem pa naj bi iz dvojnice postala Avril, svojo pravo identiteto naj bi le občasno spustila iz sebe, in to z besedili skladb My Happy Ending (Moj srečni konec) in Nobody’s Home (Nikogar ni doma).

Tisti, ki so zagrabili za teorijo zarote, tako verjamejo, da prave Avril že več kot desetletje ni med nami, in to mnenje širijo na družabnih omrežjih, čeprav idejni oče teorije zdaj trdi, da je bilo vse skupaj le eksperiment.

»Ljudje verjamejo vsemu, kar preberejo na spletu, čeprav morda ne drži. Avril Lavigne ni umrla in je ni nadomestila dvojnica. To sem si izmislil in vrgel na splet, a na tisoče ljudi zdaj temu verjame,« je povedal.

Deli s prijatelji