REKLAMA

Ashton Kutcher v oglasu nastopa kot Karl Lagerfeld

Objavljeno 05. maj 2012 19.40 | Posodobljeno 05. maj 2012 19.43 | Piše: A. O.

Komični nastopi igralca v videooglasih za podjetje, ki proizvaja prigrizke.

Ashton Kutcher je odigral znano modno ikono Karla Lagerfelda. Foto: Reuters

Simpatični ločenec Ashton Kutcher se je ponovno izkazal, in to v stvari, ki jo najbolje obvlada – igranju. Tokrat si je nadel belo lasuljo s čopkom, temna sončna očala, šik črno-bela oblačila in zaščitni znak znanega modnega oblikovalca Karla Lagerfelda, usnjene rokavice brez prstov, da ga je lahko zaigral v zelo zabavnem skeču za neko reklamo. To je bila drzna poteza, saj je na svetu le malo ljudi, ki bi imeli dovolj poguma za ta podvig.

Videoreklama se vrti okoli zmenkarij

Chanelovega oblikovalca je 34-letnik upodobil v oglasu za Popchips, proizvajalca prigrizkov, katerega investitor je tudi Kutcher sam. Lik z nesporno podobnostjo modni ikoni je nekdanji mož Demi Moore poimenoval Darl, v scenariju pa ni izpustil podrobnosti, ki zaznamujejo karakter 78-letnika in nekatere njegove pogosto uporabljene kontroverzne izjave. Videoreklama se vrti okoli zmenkarij oziroma snemanja oglasa za ponudbo ženitni posredovalnici, ki bi posledično pritegnila morebitno žensko dušo dvojčico za Darla. Na njem pove, kdo je, kaj počne in celo predstavi svojo domačo žival, čivavo z imenom Poo Poo. V upanju, da bo s tem privabil morebitno novo ljubezen, Darl v kamero pove, da »denar ustvarja okus« in da ima on »obojega veliko«. Nato v kader prinesejo njegovega malega štirinožnega prijatelja. Igralec mu ponudi čips, vendar kužku očitno ni mar zanj, saj kljubovalno obrne glavo stran. »Jé samo košer hrano,« igralec hitro in bizarno opraviči kužkovo zavrnitev. Ko mu Ashton oziroma Darl še naprej vztrajno moli čips pod nos, pes oblizne rezino, ki si jo nato njegov lastnik veselo vtakne v usta in jo poje. Sicer Lagerfeld nima psa, ampak mačko z imenom Choupette, vendar si gledalec kljub temu lahko kar predstavlja gospoda nemškega rodu, ki se sprehaja naokoli z majhno čivavo v naročju, oblečeno v ujemajoča se oblačila po zadnji modi, pri tem pa jo ogovarja kot človeka. Bizarnost oglasa pa se pri deljenju sline z živaljo še ne konča, saj smešne izjave še naprej kot namazane letijo iz ust komika, ki med drugim pri okušanju čipsa dvoumno komentira tudi njegov učinek. »Čudeži v mojih ustih naredijo Eifflov stolp v mojih hlačah,« izkušnjo prepričljivo podaja gledalcem. Morda pa skeč postane malce neokusen za marsikoga, ko na koncu videa Darl v usta vtakne Poo Poojev jeziček, ki mu med oglasom moli iz gobčka, in ga navidezno sesa. »Moram ga ohranjati mokrega,« pri tem komentira svoje nenavadno početje.

Uspešnica na youtubu

Vsekakor neobičajna marketinška poteza proizvajalca prigrizkov je pritegnila že veliko medijske pozornosti, in to ne samo zaradi smešne vsebine, ampak tudi zato, ker ji po le nekaj dnevih že grozi ustavitev predvajanja. Serija štirih oglasov, v katerih Kutcher odigra še nekaj drugih komičnih likov, med njimi 39-letnega bollywoodskega producenta Raja, ki si želi »kardashiansko privlačne« partnerice, je tudi naletela na kar precej kritik. Nekateri so videovsebine že označili za rasistične in neokusne, predvsem jim gre pri vprašanju rasizma v nos tista z Rajem. Ali bodo zato prenehali predvajati oglase ali ne, bo pokazal čas, vendar naj omenimo še, da si je na youtubu napovednik vseh štirih različic oglasa v manj kot 24 urah ogledalo več kot 350.000 oboževalcev.

Deli s prijatelji