SPEKTAKEL

Greste na Evrovizijo k sosedom? Vstopnice so že tu

Objavljeno 11. december 2014 18.44 | Posodobljeno 11. december 2014 18.45 | Piše: T. L.

Kupite jih lahko že zdaj, iz previdnosti pa jih boste dobili šele aprila.

DUNAJ – V ponedeljek se točno ob 9. uri začenja prodaja vstopnic za 60. izbor pesmi Evrovizije, ki bo od 19. do 23. maja prihodnje leto potekal na Dunaju. Ker je povpraševanje za ogled tega največjega glasbenega tekmovanja v Evropi ogromno, bodo vstopnice prodajali v treh fazah, sporočajo z Dunaja.

Skupno 100.000 vstopnic za različne prireditve v okviru Evrosonga bo od ponedeljka dalje mogoče kupiti neposredno pri dvorani Stadthalle ali pri posredniku Ö-Ticket. Rezervirane vstopnice bodo kupcem po pošti pošiljali šele od aprila dalje, da bi tako preprečili prodajo na črnem trgu.

Cena vstopnic sega do 390 evrov 

Cena vstopnic znaša od 14 do 390 evrov, odvisna pa je od sedeža in vrste glasbene prireditve. Razdeljene so v šest kategorij, od stojišč do sedišč, od kategorij A do D in zlate kategorije. Obiskovalci se bodo lahko poleg treh televizijskih šovov (dva polfinalna izbora in finale) udeležili tudi šestih ostalih šovov, kot so na primer polfinalni izbori za žirijo na predvečere televizijskih izborov ter popoldanski družinski šov.

Sicer pa so priprave na glasbeni spektakel, ki bo potekal v dunajski dvorani Stadthalle, že v polnem teku. Dunajska dvorana Stadthalle je največji prireditveni prostor v Avstriji in ena od treh največjih prireditvenih prostorov v Evropi, saj lahko sprejme 16.000 obiskovalcev. Vsako leto se v njej zvrsti več kot 300 prireditev. Poleg tega je na Dunaju gostom na voljo več kot 60.000 hotelskih postelj v 428 različnih hotelih, od tega je 187 postelj v hotelih s štirimi ali petimi zvezdicami. Prednosti Dunaja so tudi odlična mreža javnega prevoza, direktne letalske povezave s 177 destinacijami in tisoč železniških povezav dnevno.

Iščejo prostovoljce

Avstrijska televizija ORF išče tudi 800 prostovoljcev za spremljanje glasbenikov, mednarodnih delegacij iz 40 sodelujočih držav, več kot 1500 novinarjev in članov Evropske radiotelevizijske unije (EBU). Pogoji za prijavo so tekoče znanje nemškega in angleškega jezika, polnoletnost ter odprta, ambiciozna in tolerantna osebnost.

Grafična podoba letošnjega izbora za pesem Evrovizije nadgrajuje slogan prireditve Building Bridges (Gradimo mostove), ki – tako kot zmagovalka preteklega leta, bradata avstrijska pevka Conchita Wurst – simbolizira medsebojno povezovanje in združevanje. Logotip s krogom in z večbarvnim valom predstavlja združevanje in različnost, pisane barve pa izražajo individualizem in hkrati tudi raznolikost avtorjev, pesmi ter občinstva.

Deli s prijatelji