CIAO, CIAO

Zoran Garevski po smrti dobil album

Objavljeno 17. februar 2015 08.08 | Posodobljeno 17. februar 2015 08.10 | Piše: A. P.

Izvrstna pevka je s prvencem dvignila letvico letošnjim glasbenim izdajam.

Zoran Garevski je zaznamoval slovensko modno oblikovanje.

Na začetku meseca je v ljubljanskem klubu Plac 33/45 svoj glasbeni prvenec Ciao, Ciao predstavila pevka Katarina Mala. Album, ki ga je posvetila svojemu prijatelju in zaupniku Zoranu Garevskemu, nam prinaša 13 skladb, med njimi so tri nove in dve instrumentalni, za vse tiste, ki bi radi tudi sami zapeli. Večino jih poznamo, saj so izhajale kot singli in že dosegle zavidljiv uspeh: Ciao Ciao, Kavbojke, Znucana in Kreditno sposobna, če jih omenimo le nekaj.

Čeprav je na albumu svoje znanje prispevalo kar šest različnih producentov, ostaja njegovo jedro trdo in enovito. Katarina ima tako močan značaj in interpretativno moč, da vsako skladbo v trenutku naredi za svojo. Prav zato si težko predstavljamo, da bi lahko kdo naredil uspešno priredbo pesmi, ki jo izvaja ona. Ne nazadnje ne premore vsak humorja in pronicljivosti, s katero nam postreže Katarina, a nas hkrati ne zapelje na področje klovnovskega ali norčavega, temveč na področje seksapila in igre med spoloma. Če temu pristavimo njen energični značaj in brezhibni videz, imamo recept za uspeh, in prav to je album Ciao, Ciao. Izšel je v časih, ko so razmere na glasbenem področju zelo slabe in se čedalje več izvajalcev izogiba izdajanju glasbe na nosilcih, saj to preveč stane in nima več takšnega učinka kot nekoč. To seveda drži, vendar je Katarina uvidela, da je izdaja albuma hkrati habilitacija, ustvarjalna izkušnja in še vedno faktor vrednotenja ustvarjalca.

Vsaka skladba delček sestavljanke

Slogovno bi album Ciao, Ciao uvrstili na področje urbanega popa, glasba je dostopna in zabavna, vendar hkrati kakovostna in domiselna, dosegljiva širokemu poslušalstvu, tudi otrokom, saj nam postreže s precejšnjim odmerkom pozitivne energije. Še več, vsebinsko so skladbe aktualne, odsev današnjega časa, ki mu Katarina spretno drži ogledalo, pri tem pa s svojo medijsko podobo že od leta 2011 vztrajno briše meje med Katarino Malo in Katjo Verderber, kar je njeno pravo ime. V brk klasičnim lepotnim idealom in ženskim stereotipom se je Katarina Mala skozi leta razvila v eno redkih pevk, ki izstopajo iz mlačne juhe stokrat pogretih imen domače ženskovokalne brozge. Občutek za glasbo in razumevanje vsega cirkusa, ki spada zraven, dokazuje tudi njena izbira sodelujočih ustvarjalcev in avtorjev, kjer najdemo cvetober slovenske glasbene, oblikovalske in modne industrije.

Album Ciao, Ciao je zanimiva izkušnja tudi zaradi tega, ker je na njem toliko uspešnic, ki smo jih poznali že od prej. Zaradi tega nas ne dolgočasi in so toliko bolj zanimivi komadi, ki jih doslej še nismo poznali. Ti za nas zaokrožijo in dokončno izostrijo Katarinin ustvarjalni značaj. »Vsaka skladba je delček sestavljanke, ki je oblikovala album Ciao Ciao. Nič ni preveč, nič premalo, vse so spomini, nekateri srečni, drugi žalostni, nekateri za tiste, ki šele prihajajo, drugi za tiste, ki jih žal ni več med nami,« je povedala Katarina.

Glede na to, da se je leto 2015 šele prav začelo, pa smo z albumom Ciao, Ciao že dobili vrhunsko glasbeno izdajo, smo lahko zelo optimistični. Vendar kljub temu ne smemo pozabiti, da je Katarina Mala le ena in neponovljiva, dvignjena letvica pa naj bo v izziv prihajajočim izdajam. Vsi, ki bi se radi prepričali, kako je album slišati v živo, pa se dobimo prihajajočo soboto, 21. februarja, v postojnskem klubu Jazzy.

Deli s prijatelji