BALET

Trnuljčico odplesali brez Ane Klašnja

Objavljeno 20. oktober 2013 11.37 | Posodobljeno 20. oktober 2013 11.37 | Piše: A. J.

Premiera Trnuljčice v SNG Opera in balet Ljubljana je bila razprodana do zadnjega sedeža.

Na odru sta blesteli balerini Hyemin Kim in Tjaša Kmetec. Foto: Mediaspeed

Helena Blagne z Nacetom Junkarjem pod roko in v baretki, elegantno potisnjeni na stran, nekdanja prva dama Barbara Türk z možem Danilom, letošnja predstavnica Slovenije na izboru za pesem Evrovizije Hannah Mancini s hčerko Astrid –to je le nekaj obrazov iz pisane družbe slavnih, ki so se v četrtek sprehodili po rdeči preprogi SNG Opera in balet v Ljubljani, da bi si premierno ogledali slovito baletno predstavo Trnuljčica Petra Iljiča Čajkovskega.

Dvorana je bila razprodana do zadnjega sedeža. A čeprav je čudovita baletna pravljica z razkošnimi kostumi, nežno glasbo, očarljivo koreografijo in izvrstno Tjašo Kmetec v vlogi princese Aurore navdušila tako ljubitelje kot poznavalce, da so predstavi naklonili dolg in bučen aplavz, so se na zabavi za odrom razvnele vroče govorice.

Rdeča nit je bila odsotnost nekdanje žirantke Talentov balerine Ane Klašnja, ki sicer v alternaciji s Kmetčevo prav tako pleše v vlogi Trnuljčice. Te ni bilo ne na odru (kar je nenavadno, saj njena kolegica Kmetčeva pleše v stranski vlogi tudi takrat, ko je v glavni vlogi Ana) ne v dvorani, in to čeprav je eno glavnih vlog, hudobno vilo Carabosse, plesal njen najboljši prijatelj Lukas Zuschlag. Šušljalo se je celo, da so v Operi zaradi Anine izpostavljenosti na Talentih slavni balerini nalašč dodelili nastop šele na drugi premieri – v baletnih krogih namreč nastopanje v tovrstnih oddajah ne pripomore k ugledu –, ona pa je zamero pokazala tako, da je na dan prve premiere ostala doma.

»Poleg Ane Klašnja ima baletni ansambel še nekaj vrhunskih primabalerin, ki niso tako medijsko prepoznavne kot ona, zagotovo pa so vrhunske solistke. Odločitev o premierski zasedbi je vedno v rokah umetniškega vodstva, nanjo pa večja ali manjša medijska prepoznavnost posameznih umetnikov nima nikakršnega vpliva,« so nam pojasnili iz SNG Opera in balet Ljubljana.

»Ker sem imela v petek svojo premiero, sem raje ostala doma, saj bi bila sicer preveč utrujena. Hoja v visokih petah dan pred zahtevnim plesom – to ne gre,« nam je pojasnila še Ana Klašnja in dodala, da je Trnuljčica za plesalce še posebno zahtevna. Prav zaradi tega in ne zaradi morebitnih zamer plesalki, ki jo je izpodrinila – Ana je zadnja leta plesala skoraj na vsaki prvi baletni premieri –, tudi ni nastopila v kateri od manjših vlog v Trnuljčici, ampak je raje počakala na svoj nastop.

Deli s prijatelji