ZANIČ KONCEPT

Tanjo boli, ker njena 
beseda ne velja nič

Objavljeno 10. maj 2013 09.34 | Posodobljeno 09. maj 2013 21.52 | Piše: Ajda Janovsky

Tanja Ribič se je odzvala na naš članek o izgubljeni vlogi v muzikalu.

Ribičeva želi bolečo izkušnjo čim prej pozabiti (foto: mediaspeed.net).

Potem ko smo v sredo objavili članek o igralki Tanji Ribič, ki je – domnevno zaradi zvezdniškega obnašanja – izgubila vlogo v muzikalu Ženske na robu živčnega zloma, smo izvedeli še drugo, nekoliko drugačno plat zgodbe. Čeprav naj bi bilo res, da z režiserjem Diegom de Breo, sicer žlahtnim režiserjem leta 2011, nista mogla najti skupnega jezika, poznavalci trdijo, da za to še zdaleč niso bile krive Tanjine kaprice. Vsi, ki jo poznajo, naj bi dobro vedeli, da je prav ona ena redkih domačih zvezdnic, ki se, čeprav spada med igralsko smetano in se je med drugim sprehodila celo po rdeči preprogi oskarjev, nikoli ne obnaša vzvišeno – menda se na kostumskih pomerjanjih vedno zahvali gledališkim šiviljam, čeprav to med slovenskimi igralci še zdaleč ni običaj.

Da je bil koncept režiserja Diega de Bree zanič, se strinjajo tudi kritiki

Konflikt med igralko in režiserjem naj bi nastal, ker jo je slednji, potem ko je vztrajala, da vloga na način, kot si jo je zamislil on, ne bo delovala, praktično izločil iz priprav. Šele naknadno naj bi si poleg nje omislil še eno igralko, in sicer Viktorijo Bencik (ženo znanega igralca Bojana Emeršiča), ki ni ugovarjala njegovemu videnju predstave. Da mnenje Ribičeve, ki ima za sabo več kot 20 let igralskih izkušenj, ni bilo čisto iz trte izvito, pričajo tudi kritike. Slednje so bile, milo rečeno, porazne: v Delu so, denimo, režiserjevo delo označili za popolnoma neodgovorno. In kako vse to komentira igralka? »Čim prej vse skupaj pozabiti, čeprav dejstvo, da moja beseda in moje delo ne pomenita nič, in to po vseh teh letih ... To bom pa težko izbrisala iz spomina,« nam je prizadeto zaupala Ribičeva.

Deli s prijatelji