Igralec in voditelj Klemen Slakonja se je po videoparodiji na ruskega predsednika Vladimirja Putina, s katero mu je uspelo na spletu, a jo je produkcijsko v celoti financiral sam, za nadaljnje tovrstne izdelke odločil obrniti na množice. Na prvi slovenski platformi za množično financiranje Adrifund bo skušal v dobrem mesecu zbrati 10.000 evrov.
Putin: račun se ni izšel
Kampanjo za množično financiranje na Adrifundu je začel danes. Z omenjenim zneskom, ki ga bo skušal zbrati, namerava nadaljevati svoj projekt #TheMockingbirdman, s katerim bo imitiral slavne ljudi.
Februarja je na youtubu objavil video Putin, Putout, ki je nemudoma postal internetna uspešnica, a ga je v celoti financiral iz lastnih prihrankov. Osnovnih stroškov priprave videospota mu niso povrnili niti številni ogledi. Kot je povedal na današnji predstavitvi, je mislil, da bodo milijoni ogledov (teh je zdaj slabih 5,7 milijona) prepričali kakšnega sponzorja, a se to ni zgodilo, verjetno tudi zaradi političnih vsebin, ki se jih loteva.
Na televiziji so mu imitacije slavnih ljudi odsvetovali, pa tudi gledanost ni velika, zato je začel razmišljati o projektu zgolj za youtube. Kampanjo je nameraval začeti na platformi Indiegogo, ker pa ni bil prepričan o davčni urejenosti, poleg tega pa ni imel ekipe, ki bi jo vodila, je izbral sodelovanje z Adrifundom.
Po Donaldu Angela
Na omenjeni platformi želi v 36 dneh od svojih podpornikov zbrati 10.000 evrov. To je osnovni znesek za novi videospot, v katerem se bo lotil aktualnega Donalda Trumpa. Če bo kampanja uspela, bo video na youtubu objavil 18. julija, ko bo Trump najverjetneje uradno potrjen kot republikanski kandidat za ameriškega predsednika. Če kampanja ne bo uspešna, Slakonja še ne ve, kaj bo s projektom, čeprav idej ne manjka: kot naslednjo bi imitiral Angelo Merkel, nato pop zvezdnike, kot je Justin Timberlake, ter športnike.
Podporniki lahko za njegov projekt prispevajo najmanj tri in največ 5000 evrov, višini zneska primerno jih čakajo tudi nagrade.
Vse ali nič
Kot je povedal direktor platforme Matej Rauh, je kampanja odprta 36 dni po načelu vse ali nič: v teh dneh mora Slakonja zbrati ciljni znesek, v nasprotnem bodo denar v celoti vrnili podpornikom.
Spletna platforma Andrifund je sicer namenjena kreativnim projektom. Ti so po Rauhovem prepričanju idealni, ker nagovarjajo široko množico ljudi. Platformo so zagnali 30. marca, sodelujejo pa s poslovnimi partnerji z Islandije. Tehnični izvajalec je namreč Karolina fund, ki je doslej financirala okrog 210 projektov, največ za umetnost. Adrifund se sicer, kot je še povedal Rauh, financira iz uspešnostne provizije. Ta znaša pet odstotkov od uspešnih projektov.