OKUS

Še vedno najraje gledamo pevski šov

Objavljeno 15. april 2015 15.55 | Posodobljeno 15. april 2015 15.56 | Piše: Ajda Janovsky

Slovenske televizije so preplavili resničnostni šovi in zabavne oddaje. Med domačo produkcijo najbolj blestijo Znan obraz ima svoj glas, Slovenski pozdrav in Ena žlahtna štorija.

Trenutno največja rivala za gledalce sta najbrž razvpita resničnostna šova Bar na Planet TV in Big Brother na Kanalu A. Privlačna bivališča, čudaški tekmovalci, veliko golote in bizarnega dogajanja – v aktualnih sezonah se konkurenčni televiziji zares borita z vsemi sredstvi. Najbrž ni naključje, da sta svoja šova uvrstili v različne programske termine in tako populaciji gledalcev, ki jih zanimajo resničnostni šovi, omogočili, da si lahko ogledajo oboje: v petkovem večernem terminu najprej Big Brotherja, nato pa še Bar. S Pro Plusa so nam ponosno sporočili, da je Big Brother z Ano Marijo Mitić že s prvo oddajo postal najbolj gledan dnevni resničnostni šov te pomladi: posamezno oddajo si po podatkih AGB Nielsen Media Research povprečno ogleda 19,4 odstotka gledalcev, starih od 18 do 54 let.

Da se Slovenci radi prepuščamo televizijski romantiki, priča dobra gledanost sobotne oddaje Popolna poroka z Boštjanom Romihom na POP TV. Po podatkih s Pro Plusa oddaja v svojem terminu v povprečju zanima več gledalcev kot razvpiti resničnostni šov: gleda jo 24,4 odstotka vseh, starih med 18. in 55. letom – ker pa gre za povprečje in ker je Big Brother na sporedu večkrat na teden kot Popolna poroka, neposredna primerjava gledanosti vendarle ne daje realnih rezultatov. Zabavno oddajo Moj dragi zmore z Markom Potrčem in Lili Žagar na Planet TV je gledalo 12,3 gledalca. Nekdanja voditeljica Nina Osenar, ki je s Planeta prebegnila na TV Slovenija, v družbi Borisa Kobala vodi oddajo Ne se hecat´ – to si v povprečju ogleda 8,9 odstotka, torej 173.500 gledalcev, starih nad štiri leta, oziroma 21-odstotni delež vseh gledalcev televizije. Za primerjavo: še eno oddajo na nacionalki, Točno popoldne z Deso Muck, Tadejem Tošem in Tilnom Artačem, si je ob zadnjem predvajanju v povprečju ogledalo 5,1 odstotka gledalcev, starih nad štiri leta, oziroma 17-odstotni delež vseh gledalcev televizije. Ponedeljkovo večerno oddajo Dan najlepših sanj s Petrom Polesom na POP TV si v povprečju ogleda 33,4 odstotka gledalcev.

Po podatkih o gledanosti, ki smo jih prejeli, bi lahko rekli, da je trenutno paradni konj med zabavnimi oddajami poleg Bara na Planet TV romantična komedija Ena žlahtna štorija. Prejšnji četrtek si je zgode in nezgode Berta Špacapana in njegovih neposlušnih hčera ogledalo kar 19,9 odstotka gledalcev. Nacionalka je med oddajami, za katere so nam sporočili gledanost, lahko najbolj ponosna na Slovenski pozdrav, ki si jo je marca v povprečju ogledalo 10,6 odstotka ali 206.800 gledalcev nad štiri leta oziroma 25-odstotni delež vseh. Na Pro Plusu si manejo roke ob navdušenju nad že drugo serijo oddaj Znan obraz ima svoj glas: nedeljsko pevsko imitatorsko zabavo si v povprečju ogleda več kot polovica takrat zbranih gledalcev pred malimi zasloni. S Pro Plusa sporočajo, da je oddaja vsako nedeljo v svojem terminu najbolj gledana in da je presegla izjemen uspeh prejšnje sezone.

Deli s prijatelji