MUZIKAL

Še moški so točili solze

Objavljeno 22. september 2014 15.26 | Posodobljeno 22. september 2014 15.26 | Piše: Polona Pirc

Na premieri muzikala Cvetja v jeseni so gledalci jokali.

Igralka Milena Zupančič, ki je bila Meta v kultni filmski različici, je bila do muzikala nekoliko kritična. Foto: Polona Pirc

Muzikal Cvetje v jeseni je v sredo zvečer v ljubljanskih Križankah končno dočakal uradno premiero. Prostor je bil prepoln vseh, ki so želeli videti sodobno različico povesti, ki se je, še posebno s filmom, že našim staršem in starim staršem zasidrala v srce.

Sodobna različica

Današnje Cvetje v jeseni gre v korak s časom, čeprav je scena s kostumi vred (delo oblikovalke Vesne Mirtelj) postavljena v začetke 20. stoletja. Tisti, ki se nam pred očmi še zavrtijo dobro znani prizori iz filma, v katerem sta zaljubljena Janeza in Meto zaigrala Polde Bibič in Milena Zupančič, bi znali vsaj občasno imeti malce težav pri primerjavi obeh del. Ker smo filma bolj vajeni in najbrž tudi zato, ker muzikal na naših tleh vendarle (še) ni tako zasidran. Sodobno različico je pravzaprav najbolje zaznati z vsemi čuti – kot novo zgodbo. Film je bil tako kulten, da ga je nemogoče primerjati (takšno je tudi mnenje Milene Zupančič), in to tudi ni pošteno, predvsem do muzikala. Besedilo Janeza Usenika je všečno in zanj značilno tudi hudomušno, glasbo Matjaža Vlašiča, predvsem pesmi, ki jih je na premieri odpela Meta Nina Pušlar (v tej vlogi bo nastopala tudi Maja Martina Merljak), pa bi si človek želel imeti na zgoščenki. Seveda je odličen tudi značilen Janezov bariton oziroma Matjaža Robavsa, a vendar – Nine v takšni vlogi še nismo vajeni, občinstvo pa je preprosto navdušila. Tako kot zgodba, ki je dejansko mnoge, tudi moške, spravila do solz.

Večer jesenske ljubezni se je končal s sprejemom v Viteški dvorani Križank, kjer so se povabljeni malce pogreli, okrepčali, poklepetali in nazdravili upravičeno nasmejanim in zadovoljnim ustvarjalcem.

Deli s prijatelji