Znana slovenska zlatarna je pred dnevi objavila razpis, v katerem vabi lepa dekleta, da se prijavijo s fotografijo in skušajo zbrati čim več glasov oboževalcev. Tista z največ glasovi dobi enoletno pogodbo z zlatarno in obraz na oglaševalskih plakatih. Doslej je to funkcijo opravljala igralka Ula Furlan, zdaj pa je čas za nov lep obraz. Zanimivo je, da je med številnimi prijavljenimi mogoče najti samo dve znani Slovenki: za 'službo' se potegujeta Sanja Grohar ter voditeljica na Radiu Center Teja Kralj.
Za zdaj premalo
Obe nabiralki naklonjenosti v teh dneh na svojem facebooku ljudi prosita za glasove, pri čemer je ena očitno precej uspešnejša od druge. Medtem ko jih ima Sanja Grohar do tega trenutka manj kot 50, jih je Teja Kralj 'zlobirala' že čez 100. Toda to v hudi bitki ne bo dovolj, saj je vodilna, v medijih doslej neznana Klavdija Tojnko zbrala že več kot 260 glasov.
Bosta morali znani Slovenki prepustiti zmago 'neznanki'? To bi bil vsekakor hud udarec za njun ego ...