SPOT

S Putinom osvaja(jo) svetovni trg

Objavljeno: 02.03.2016 14:04Posodobljeno: 02.03.2016 14:06

Voditelj Eme je s spotom, ki je parodija na ruskega predsednika Vladimirja Putina, navdušil svetovno javnost.

Tekmovanje za pesem Evrovizije je nepričakovano izstrelilo med zvezde enega od nastopajočih – a ne katerega od glasbenih tekmovalcev, ampak voditelja Klemna Slakonjo! Kar 1,426.935 uporabnikov si je v le nekaj dneh (do včeraj) na youtubu ogledalo videospot, v katerem vsestranski slovenski umetnik oponaša ruskega predsednika Vladimirja Putina. Parodija na prvega moža Ruske federacije še bolj kot doma odmeva v tujini. O nadarjenem Slovencu v spotu, ki se drzne šaliti iz enega najvplivnejših politikov na svetu, so se razpisali tako Američani kot Rusi pa tudi naši sosedje Hrvati.

Ameriška revija Newsweek je v članku Putin poživil slovenski predizbor za Evrovizijo 2016 pohvalila nadarjenega imitatorja, ki je po njihovem mnenju povsem zasenčil slovenske kandidatke za Evrovizijo. Prava škoda je, so prepričani Američani, da Slakonja nastopa, ki ga je premierno predstavil prav na Emi, ne bo ponovil v Stockholmu, kjer bo letos najbrž najbolj razvpito pevsko tekmovanje na svetu, Evrovizija 2016.

Parodija na ruskega predsednika močno odmeva tudi v Rusiji in Ukrajini. Na spletni strani z ruskimi novicami meduza.io so posnetek označili za »najboljši Putinov glasbeni videospot v zgodovini«. Rusko govoreči spletni uporabniki youtuba se v številnih komentarjih čudijo drznosti avtorjev, ne manjka pa niti takšnih, ki svarijo pred morebitnimi posledicami.

Nad uspehom spota je navdušena pa tudi presenečena celotna ekipa ustvarjalcev. Kot nam je zaupal režiser Miha Knific, je bil spot narejen z namenom, da ga opazi svetovna javnost, vendar tako velikega odziva kljub vsemu niso pričakovali. »Klemen si je želel, da bi s parodijami naredil korak naprej in šel na svetovni trg. Izboljšali smo kakovost produkcije, zamenjali ekipo in ustvarili brend The Mockingbird Man, s katerim se Klemen predstavlja na spletu. Pred premiernim predvajanjem smo bili malce živčni, saj smo dolgo delali, da je nastala takšna celota. Pričakovali smo, da bo videospot odmeven, a ne tako zelo odmeven,« razkriva eden od ustvarjalcev uspešne parodije. 

Povezane vsebine