NAGRAJEN

Raper Zlatko s pametnimi očali postal kralj Sempla

Objavljeno 28. november 2014 14.35 | Posodobljeno 28. november 2014 14.39 | Piše: E. N., STA

Velikega semplerja, nagrado za najboljšo medijsko strategijo leta, so prejeli Pristop, Pristop Media in Renderspace za projekt raperja Zlatka Živim lajf, ki je promoviral Novo KBM.

Vsako leto se konec novembra v Portorožu na dogodku, poimenovanem Sempl, tradicionalno zbere smetana slovenskega medijskega, marketinškega in oglaševalskega sveta. Najboljšim med njimi podelijo stanovske nagrade, semplerje.

Zlatko s pametnimi očali Google Glass

Velikega semplerja za najboljšo medijsko strategijo leta so prejele agencije Pristop, Renderspace in Pristop Media, ki so za blagovno znamko Sveta vladar NKBM zasnovali odmevno akcijo Živim lajf z raperjem Zlatkom v glavni vlogi. 

image

V akciji Živim lajf je blagovna znamka Sveta vladar NKBM uporabila pionirski komunikacijski format, in sicer prenos zasebnega življenja slovenskega raperja Zlatana Čordića - Zlatka v živo ob pomoči Googlovih pametnih očal. Koncept nadgrajene resničnosti je omogočil, da je Zlatko s svojimi oboževalci delil vsakodnevna doživetja, s čimer so dobili priložnost, da so ga spremljali v glasbenem studiu, na vaji za koncert in pri druženju z njegovimi prijatelji.

imageOsemčlanska žirija je bila po besedah predsednice Vesne Beganović (na fotografiji) povsem enotna v odločitvi, komu podeliti velikega semplerja. Zmagovalni akciji je resnično uspelo motivirati ciljno skupino in se je tudi sama poistovetila s ciljnimi uporabniki. Uporabnikov ni nagovarjala neposredno, ampak je v jeziku mladih izpostavila svojo edinstveno prodajno prednost.

Poleg najvišje nagrade, velikega semplerja, so omenjene agencije za to akcijo prejele še dve zlati nagradi, in sicer v kategoriji D, za najboljšo izkustveno akcijo, in kategoriji E, za najboljšo izrabo digitalnega okolja.

Prepričala tudi akcija novomeškega twinga

Akcija twingove gospodične – lansiranje novega Renaultovega twinga v Sloveniji in na Hrvaškem, prijavitelja OMD Slovenija (OmnicomMediaGroup), je dobila zlata semplerja, in sicer v kategoriji A, za strateško uporabo medijskega spleta, in kategoriji F, za najboljšo akcijo na družbenih omrežjih.

V kategoriji B, za inovativno uporabo komunikacijskega kanala, je bila za najboljšo izbrana akcija Radijska oddaja na strehi agencij Pristop in Pristop Media, v kategoriji C, za najboljšo ciljano akcijo, pa je zlato nagrado dobila stran na facebooku Nosečka Mg, ki jo je za blagovno znamko Donat Mg Atlantic Grupe zasnovala Agencija 101.

Deli s prijatelji