NEODOBRAVANJE

Pro Plus Žigi svetoval, naj očisti svoje besedišče

Objavljeno 24. julij 2015 13.58 | Posodobljeno 24. julij 2015 13.58 | Piše: Mo. S.

Medijska hiša, ki je poskrbela za Žigovo prepoznavnost, se od njegovih besed distancira.

Žiga Puconja.

Tekmovalec šova Big Brother Žiga Puconja je šov zaznamoval s svojimi precej neposrednimi odzivi in komentarji, kar nadaljuje tudi zdaj,image ko je že doma in postaja vse prepoznavnejši. Kot takšen je seveda deležen tudi različnih odzivov v javnosti.

Glede na njegove besede nas je zanimalo, ali tekmovalce Big Brotherja tudi po koncu šova z medijsko hišo, ki je konec koncev poskrbela za njegovo prepoznavnost, veže kakšna pogodba oziroma ali morajo upoštevati kakšna pravila komuniciranja.

Distanca do njegovih besed

»Na medijski hiši Pro Plus se od Žigovih izjav distanciramo in takšnega načina komunikacije ne odobravamo. Sodelovanje s stanovalci hiše Big Brother se je z zaključkom šova zaključilo. Tudi po zaključku šova pa smo jim bili na voljo z nasveti glede pojavljanja v medijih, tudi družbenih omrežjih. Žigi smo svetovali, naj besedišče prilagodi javni platformi družbenega omrežja,« so nam sporočili iz Pro Plusa.

Deli s prijatelji