Umetniški kolektiv WAS IST MARIBOR?, ki ga sestavljajo dramaturginja Andreja Kopač, režiserja Sebastijan Horvat in Matjaž Latin ter igralec Aljoša Ternovšek, je nase opozoril že leta 2012, ko je v okviru Evropske prestolnice kulture na oder postavil odmevno in pretresljivo zgodbo o propadu tovarne Tam, spletkah v ozadju ter njenem vplivu na celotno regijo in državo. Tokrat bodo umetniki osvetlili zgodbo o mariborski nadškofiji, ki je ustvarila skoraj milijardno finančno luknjo, pretresala zaradi predvajanja pornografskih vsebin na T-2 in po zlomu pustila za seboj več kot 60.000 upnikov ter obremenila vsakega državljana Slovenije. Po prepričanju ustvarjalcev predstave krivci še vedno niso prevzeli odgovornosti, obsojen je bil le ekonom Mirko Krašovec, medtem ko so slovenski škofovski vrh le odstavili na ukaz papeža. »Ideja za predstavo je nastala po premieri našega prvega skupnega projekta. Ekipa se je odlično ujela in škandal v povezavi z nadškofijo je bil takrat še vroč. Naše vodilo je, da se osredotočamo na lokalne teme, ki se prenašajo na državno raven. Zgodba mariborske nadškofije pa je odjeknila na mednarodnem prizorišču. Čeprav se je o tem veliko pisalo, se je hkrati pozabljalo, ni bilo nobenih ukrepov. Zgodba financiranja RKC se nadaljuje,« nam je povedal Matjaž Latin. »Če je bila zgodba o Tamu predstavljena v obliki in maniri socialistične proslave, smo se odločili, da tokrat sežemo po glasbeni formi. Ne nazadnje se z glasbo poskuša doseči boga, sakralna glasba je hrana za bogove.«
Projekt bi se moral, kot so se sprva dogovorili, odvijati v SNG Maribor, a je po začetnem dogovoru nastal razhod. »Seveda smo ga ponudili SNG Maribor, saj razpolaga z zboristi, opernimi solisti in tudi igralci. Ne nazadnje je bil Maribor najbolj logična izbira. Sprva so obljubili sodelovanje, nato pa so nam tik pred začetkom vaj projekt odpovedali. In to na sporen način, v elektronskem sporočilu. Pred tem smo imeli že skoraj redne tedenske sestanke. Rekli so, da so problem finance, a njihov finančni vložek bi bil ničen. Saj se zavedamo, da tudi voda in toaletni papir nekaj staneta, morda tudi nadure in obremenjenost ansambla, a tako se ne dela. Takrat smo bili čisto šokirani, kot svobodnjak sem zaradi našega dogovora odpovedal en projekt. Kljub odpovedi smo bili odločeni, da projekt izpeljemo. Na pomoč nam je priskočil Mitja Rotovnik, bivši direktor Cankarjevega doma. Producenti so začeli iskati nove partnerje in priključila se je filharmonija s svojim zborom.«
Če preletimo seznam nastopajočih in ustvarjalcev predstave Igra o Antikristu, potem naletimo na odmevna imena, kot so dirigent Marko Letonja, avtorica glasbe Nana Forte, operni solisti in igralci Branko Robinšak, Edvard Strah, Robert Vrčon, Tomaž Štular, Sašo Čan, Peter Ternovšek, Miha Arh, Rok Kunaver, Jan Bučar, Žiga Korent in Slovenski komorni zbor. Naslednji dan po premierni uprizoritvi v Ljubljani bo sledila še koncertna izvedba na odru Narodnega doma v Mariboru.