MAMLJIVOST TUJINE

Omar Naber odslej samo še angleško?

Objavljeno 01. marec 2012 22.00 | Posodobljeno 01. marec 2012 22.09 | Piše: R. R.

Najnovejši videospot je posnel samo še v angleškem jeziku, slovenskega ni.

Omar Naber dela dvojezično.

Da nekdanji prvi zmagovalec nacionalkine Bitke talentov Omar Naber (30) razmišlja o glasbenih uspehih na tujem trgu, ni nobena skrivnost. Tudi zato je pred časom kar nekaj mesecev živel v Londonu, kjer je spoznaval tamkajšnji način življenja, nabiral izkušnje, neobremenjeno skladal pesmi, se spoznaval z britanskimi glasbeniki in ugotavljal, kakšen trg je tam. Sicer se trajno še ni preselil na Otok, saj nima občutka, da je že dovolj daleč. »Poskušati se uveljaviti v tujini se mi zdi danes brez smisla, ker je ves svet preplavljen s takšnimi in drugačnimi glasbeniki. Mislim, da je zunaj konkurenca še večja in da kakovost glasbe igra še manjšo vlogo kot pri nas. Vsaj takšno mnenje sem si oblikoval v petih mesecih v Londonu.«

Obupal nad slovenščino?

Ni pa še vrgel puške v koruzo. Da razmišlja o 'tujem', dokazuje tudi najnovejši videospot za njegovo pesem Parfum. Ta je bil namreč posnet v dveh različicah, v slovenski in angleški, a je Omar izdal samo angleško z naslovom Mute & Loud. Je torej že popolnoma obupal nad slovenščino in slovenskimi pesmimi?

»Slovenskega bom dal v javnost, če bo dovolj zanimanja zanj. Posnet je namreč že.«

Zadevo so postavili na glavo

»Tako sem se odločil, ker vsako skladbo najprej napišem v angleščini, pa se mi zdi škoda, da do pred kratkim nikoli nisem ubil dveh muh na en mah in sem snemal videospote samo v slovenščini. Angleški tekst sem do zdaj torej vedno spisal 'brez veze' in ga nisem nikoli pokazal svojim poslušalcem. Prav tokrat pa sem se odločil poslušati svoje poslušalce, in izrazili so željo, da si želijo videti tudi angleško različico videospota, potem ko so skladbo slišali v angleščini. Zadevo smo torej postavili na glavo in se za zdaj odločili samo za angleški videospot. Mislim, da to trenutno zadostuje.« 

Drugače pa bomo Omarja še zmeraj imeli doma. »Vsekakor sta najprivlačnejša ravno angleški in ameriški trg, predvsem zaradi angleščine, ki jo razumemo skoraj vsi. Ampak ne še zdaj.«

Deli s prijatelji