RESNIČNOSTNI ŠOVI

Ne v Gostilno, vsi derejo 
na Kmetijo

Objavljeno 05. julij 2015 19.24 | Posodobljeno 05. julij 2015 19.24 | Piše: A. J.

POP TV sam snubi ljudi, naj se prijavijo v šov Gostilna išče šefa, iščejo jih celo prek družabnih omrežij.

Bo imel Bine v novi sezoni dovolj kandidatov? Foto: Mediaspeed.net

»Prijavljate se v šov, ki je veliko več. Trimesečno šolanje za najboljše šefe kuhinje v Sloveniji, kuharski dril, osvajanje tehnik in neprecenljivo praktično znanje, ki ga ne boste dobili nikjer drugje.« S temi besedami na POP TV vabijo v novo sezono šova Gostilna išče šefa potencialne kandidate, ki naj bi se jeseni pomerili za vrtoglavih 100.000 evrov. Poleg popularnega šefa Bineta Volčiča prihaja v novi sezoni na male zaslone še uveljavljeni voditelj Boštjan Romih. A niti sočna vsota niti kuharski in televizijski zvezdnik očitno ne prepričajo Slovencev, da bi se množično prijavljali za sodelovanje v oddaji. POP TV namreč prošnje za sodelovanje naslavlja na spletne uporabnike, o kuharskem znanju katerih sklepajo zgolj na podlagi fotografij, ki so jih objavili na družabnih omrežjih. Zato sklepamo, da jim ljudi, ki bi se želeli izpostavili v kuharski oddaji, primanjkuje.

Klic s prošnjo za sodelovanje v oddaji je pred kratkim prejela tudi ena od uporabnic družabnega omrežja instagram, ki se je o izkušnji nato vsa zgrožena razpisala na spletu. »POP TV bi me imel v novi sezoni Gostilna išče šefa. Ker po instagramu sodeč razturam. To mi laska, ampak... Kaj, za vraga?!« je vsa šokirana sporočila prijateljem.

S prijavami zelo zadovoljni

Izkazalo se je, da primer sploh ni osamljen, podobno naj bi televizija, ki velja za najbolj gledano v Sloveniji, snubila kandidate tudi za preostale šove: »Nas so pa povabili v Slovenija ima talent (smo bile kvartet, ki je za božič pel po Stari Ljubljani, sicer pa nič posebnega), očitno se prijav ne tare ravno,« se je razpravi priključila ena od povabljenkinih prijateljic.

Na POP TV smo zato preverili, ali je tovrstno iskanje kandidatov običajno. »Gre za dolgoletno in ustaljeno prakso, ki se uporablja za iskanje čim bolj različnih kandidatov in kakovostnih prijav,« sporočajo iz njihove službe za stike z javnostmi, a ne želijo razkriti, koliko ljudi se je do zdaj prijavilo v šov. »Številk v vmesni fazi ne komuniciramo. Lahko pa povemo, da smo s prijavami zelo zadovoljni,« pravijo.

Nekoliko drugače potekajo stvari na konkurenčnem Planet TV, kjer je trenutno casting za novo sezono oddaje Kmetija: Nov začetek. »Prijave so sicer še odprte, a smo z naborom in odzivom zelo zadovoljni, zato bomo v prihodnjih dneh prijave končali, čeprav smo sprva načrtovali, da bodo odprte do sredine julija,« so razkrili. Dodali so še, da se zna zgoditi, da na avdicijo povabijo tudi koga, ki sam ni oddal prijave, a da je to prej izjema kot pravilo. »Število prijav se giblje okoli tisoč, kar je nekaj manj kot lani in je verjetno tudi odsev velikega števila naborov za različne šove, ki so trenutno odprti. Kot rečeno, smo z izborom zelo zadovoljni in komaj čakamo na jesensko dogodivščino s Kmetijo: Nov začetek,« si manejo roke na Planet TV.

Deli s prijatelji