TV PINK 3

Kot če bi 
s pokrova boljšega avtomobila vzeli le značko

Objavljeno 10. marec 2012 22.00 | Posodobljeno 10. marec 2012 22.00 | Piše: Teja Roglič

Pink SI je čez noč postala TV Pink 3. Za komentar smo prosili TV3, TV Pink 3 in kreativca Aljošo Bagolo.

Z zadnjim dnem februarja je TV3 zaradi odločitve švedskih lastnikov MTG prenehala oddajati program in že takoj naslednji dan se je televizija Pink SI preimenovala v TV Pink 3 ter uvedla grafične spremembe, ki povsem spominjajo na grafično podobo ugasnjenega TV3.

Potezo smo preverili pri odgovornih pri Pinku in povedali so nam: »Prenova grafične podobe sledi prenovi naše programske sheme. S številko 3 smo želeli opozoriti gledalce, da postajamo tretja komercialna televizija in tako nepogrešljiva alternativa pri izbiri vsebine.«

Če je sporno, naj dokažejo

A tega niso storili s soglasjem TV3, na kateri so povedali, da je TV3 oziroma podjetje Prva TV v likvidaciji, pri MTG pa so se odločili, da podjetja ne bodo prodali, ampak ga bodo zaprli. Zaradi kršitve pravic blagovne znamke »TV3«, ki jo ima registrirana njihova družba, so naslovili zahtevo, da naj takoj odpravijo kršitev, če pa kršitev ne bo odpravljena, bodo sprožili ustrezne sodne postopke. Pri Pinku so potencialno tožbo komentirali tako: »Če se komu zdi kaj spornega, naj to poskuša dokazati.«

Na Pink smo naslovili tudi vprašanje, ali bodo poleg številke 3 in vizualne podobe začeli predvajati tudi katero od serij ali oddaj, ki jih je bilo mogoče spremljati na TV3, in odgovorili so: »Med našimi serijami ni nobene iz programa TV3, seveda pa so podobnih vsebin, saj nagovarjamo iste ciljne skupine gledalcev kakor vse komercialne televizije.« Odgovore smo iskali tudi pri švedski korporaciji MTG, a so bili zelo redkobesedni: »Pozorno spremljamo zadevo in bomo sprožili vse ustrezne ukrepe, da bomo zavarovali pravice svoje intelektualne lastnine.«

Metadonska strategija

Zgodba o prisvojitvi številke 3 in vizualne podobe se torej očitno šele začenja, kako taki triki delujejo na gledalce, pa smo povprašali kreativnega direktorja v podjetju Pristop Aljošo Bagolo: »Televizija Pink je ubrala vprašljivo strateško potezo in k svoji znamki priključila elemente, ki so edinstveni za ugaslo TV3. To bi, poleg zakonsko vprašljivega početja, označil za nekakšno metadonsko strategijo, kjer se želi Pink TV predstavljati kot nadomestek za TV3. A tega zgolj s prisvojitvijo grafičnih elementov ne more storiti, saj gledalcev ni mogoče tako preprosto pretentati. To je tako, kot da bi s pokrova motorja boljšega avtomobila vzeli samo značko znamke in jo nalepili na slabši avto, upajoč, da bodo potrošniki to prepoznali za dvig kakovosti. Po tej potezi pa lahko najbrž pričakujemo še kopiranje programskih vsebin, ki so bile na TV3 najuspešnejše, torej domači resničnostni šovi in kuharske oddaje. Ne bi bil presenečen tudi, če bi Pink TV poskušal zaposliti del slovenske kreativne ekipe TV3.«

Deli s prijatelji