Med znanimi slovenskimi obrazi je očitno priljubljena nova oblika druženja in zabave, vsaj tako kaže. V ljubljanskem lounge baru Egoist so priredili dogodek ob koncu movembra, novembrskega projekta, ko so z brki opozarjali na zdravstvene težave moških – raka na prostati in modih. Ime je zloženka slengovskega izraza mo, ki je sicer okrajšava angleškega besede moustache oziroma slovenske brki, in novembra, meseca, v katerem so se domislili ideje.
Na sklepni zabavi so bili seveda obvezni brki za moške, za ženske pa kravate. Izbrali so tudi najlepše. Ocenjevala jih je žirija v sestavi: arhitekt in lastnik lounge bara Egoist Matjaž Tomažin, voditeljica Pia Pustovrh in pevka Christine Zadnikar. Med vsemi brkači so najprej izbrali deseterico, nato pa šopek treh finalistov. Najboljšo uvrstitev med znanimi, tekmovali so namreč tudi navadni smrtniki, je s tretjim mestom osvojil lastnik modne agencije Erik Ferfolja, ki ima brke le občasno. Prvo- in drugouvrščeni pa sta Ljubljančana, Sašo Gorup in Miha Bizjak.