PLAYBOY BREZ GOLOTE?

Bravničar o ukinitvi Playboyevih nagic: Ni nujno, da to velja tudi za nas

Objavljeno 13. oktober 2015 14.07 | Posodobljeno 13. oktober 2015 14.24 | Piše: T. L.

Aleš Bravničar meni, da bi bila lahko ameriška odločitev o ukinitvi golote – če bo veljala tudi za Playboy Slovenija – pozitivna, saj bodo lahko pridobili še več deklet, ki se drugače ne bi odločila za fotografiranje.

Playboyeva dekleta.

Težko je napovedati, koliko moških (in tudi žensk) po vsem svetu žaluje ob novici, da legendarna revija za odrasle, Playboy, po odločitvi Hugha Hefnerja od spomladi dalje ne bo več objavljala eksplicitnih fotografij golih ženskimage.

Slovenski navdušenci, zadržite solze, saj usoda slovenske izdaje revije še ni dorečena. Kaj odločitev Hefnerja pomeni za Playboy Slovenija, smo vprašali glavnega in odgovornega urednika Boruta Omerzela. Na njegove odgovore bo še treba počakati, saj je odsoten.

Bravničar: To je zame pozitivno

Poklicali smo še Aleša Bravničarja, ki je za slovenski Playboy slekel in fotografiral marsikatero znano Slovenko. Na vprašanje, kaj odločitev pomeni za kultno revijo, odgovarja, da je treba gledati na novo generacijo ljudi. »63 let – to je bil mejnik eni generaciji. In odločitve, ki jih sprejemajo v ZDA, se verjetno nanašajo zgolj na ameriško edicijo. Ne vem nič, kaj se bo zgodilo tudi s franšizami, ki so velik del Playboyevega imperija. Vem pa, da – kar se tiče mojega dela – je to le pozitivna stvar, saj bomo lahko dobili še več deklet, ki se mogoče drugače ne bi odločila za fotografiranje, pa se zdaj bodo.«  

Ni jasno niti, ali se bo napoved obdržala v ZDA

»Kaj se bo odvilo naprej, ne vem. Ne vem, kakšne so napovedi za mednarodne izdaje, niti tega, ali se bo napoved obdržala v ameriški izdaji in ali bo do tega sploh prišlo. Mogoče je to šestmesečno obdobje čas, ki je namenjen odzivu bralstva, plus to, da je mogoče vse skupaj le zelo dobra marketinška poteza za ta brand (angl. znamko). Bomo videli, pustimo se presenetiti,« razmišlja Bravničar.

Ali lahko ta poteza pokoplje kultno revijo? Bravničar meni, da so mogoči vsi scenariji. »Osebnega mnenja nimam, ker se ne ukvarjam z analizo trga, trendov in bralstva,« dodaja.

Sicer pa ima Playboy Slovenija do najmanj marca prihodnjega leta pripravljeno celotna produkcija, kar se tiče vsebine. »Mislim, da se bomo držali zastavljenega,« je svoje razmišljanje zaključil Bravničar. 

Deli s prijatelji