AMERIČANI SO BESNI

Bitka televizij: Ena žlahtna štorija prehitela Usodno vino

Objavljeno: 24.02.2016 17:00

Ena žlahtna štorija v novi sezoni ostaja najbolj gledana slovenska serija. Včeraj si jo je ogledalo preko 270.000 Slovenk in Slovencev.

Planet TV je včeraj po gledanosti prehitel našo največjo komercialno televizijo Pop TV.

Med televizijama, prva je v lasti Grkov in Telekoma Slovenije, druga pa Američanov, se sicer že dalj časa bije bitka za televizijski primat. 

Ker se nove sezone resničnostnih šovov še niso začele (smo pa tik pred tem), sta se televiziji spopadli pri nadaljevankah Ena žlahtna štorija in Usodno vino. Štorija tudi v novi sezoni ostaja najbolj gledana domača serija. Zadnjo epizodo si je ogledalo preko 270.000 gledalcev.


Kmalu nova bitka resničnostnih šovov: Bilo je nekoč proti Big Brotherju. Foto: Planet TV

Da Planetu tudi sicer raste gledanost, dokazujejo včerajšnje statistike: najbolj gledana vsebina so bili smučarski skoki. Prenos druge serije tekme za svetovni pokal iz Kuopia si je ogledalo skoraj 400.000 gledalcev! V povprečju pa si je v celotnem dnevu program Planet TV ogledalo 16,4 odstotka slovenskih televizijskih gledalcev, v večernem terminu pa je program spremljalo več kot 26 odstotkov gledalcev oziroma skoraj 214.000. 

Antenna Group, grška lastnica Planeta, sicer ne miruje, ampak snuje pohod na Hollywood. Sklenila je namreč partnerstvo s produkcijsko hišo Imagine Entertaintment, v katero bo investirala. Ime Imagine sicer večini ne pomeni nič, bolj pa bo znano, če omenimo samo dva njihova filma: Čudoviti um in Da Vincijevo šifro. Med drugim je ta produkcijska hiša podpisana pod 10 oskarjev in kar 40 grammyjev. 

Direktor Antenna Groupa Theodore Kyriakou se je ob tem pohvalil: »Prisotni smo v 14 državah na 12 različnih poslovnih področjih. Imamo več kot 2500 zaposlenih. Imamo več kot 46 milijonov gledalcev prizemne televizije, 85 milijonov gospodinjstev pa naše programe spremlja prek kabelskih in satelitskih omrežij.«

 

Povezane vsebine