MODNA GURUJA

Že 37 let vsak dan
 usklajeno oblečena

Objavljeno 13. marec 2017 08.00 | Posodobljeno 13. marec 2017 08.00 | Piše: A. P.

Japonska zakonca se rada pokažeta na instagramu.

Mnogi znani pari v navalu zaljubljenosti svojo globoko navezanost in enost izražajo tako, da nosijo enaka oblačila. Tako lahko že od daleč ugotovimo, kdo je poparčkan in kdo ne. Spomnimo se, da sta se v javnosti v usklajenih oblačilih pogosto pojavljala Britney Spears in Justin Timberlake, neredko so se mediji iz njiju norčevali, saj sta bila videti kot udeleženca pustnega karnevala. A odtlej je minilo že veliko časa, njuna skupna oblačila so zbledela, z drugimi partnerji sta si ustvarila družino. Seveda pa se tovrstna praksa z njima ni poslovila. 
Nova kralja tako imenovanega partner looka sta Kim Kardashian in Kanye West, a je treba dodati, da gre večinoma za nedomišljena bela oblačila. Vsi drugi so pravi amaterji v primerjavi z zakoncema z Japonske, ki se v glavnem gibljeta v krogih slehernikov, a sta si v dolgih 37 letih partnerskega oblačenja prislužila status mini zvezdnikov. Spremljamo ju lahko prek njune instagram strani Bonpon511, kjer dokazujeta, da sta prav vsak dan usklajeno oblečena. Redno objavljata prav prikupne, a zelo odgovorno in profesionalno zastavljene posnetke, ki so jima prinesli že zavidljivih 86.000 sledilcev.

Njune najljubše barve so rdeča, modra, siva in črna. Navadno barvno usklajujeta hlače in krilo, plašč in srajco. Njun nenavadni spletni naslov naj bi bil združitev njunih pravih imen in datuma poroke. Zelo modno ozaveščena upokojenca namenoma ostajata skrivnostna, nočeta razkriti prave identitete, znano je le, da sta starejša od šestdeset, verjetno jima je ime Bon in Pon, račun na omrežju pa sta odprla decembra lani. Poročila sta se v 80. letih, ves čas spremljata modo. Danes stavita na izbor oblačil, ki se poda njuni starosti in osivelim lasem. Prepričana sta, da so Japonci modno zelo napredni, njuna stran pa naj bi povečala zanimanje za modo tudi med seniorji. Odkar sta na spletu, so začele številne svetovno znane in ugledne modne znamke v svojih reklamnih kampanjah prikazovati tudi starejše ženske. Tako smo lahko občudovali Joni Mitchell za Saint Laurent, Joan Didion za Céline, pri Dolce & Gabbana pa so aktivirali tri upokojenke. 
Poznavalci in modni navdušenci, ki redno spremljajo japonski par, so povedali, da še vedno uporabljata slog oblačil, ki je bil priljubljen v 60. letih, njuni najljubši modni znamki pa sta UNIQLO in Comme Des Garcons. A to ni pravilo, žena se včasih pojavi v 20 let starem krilu. Njuna neodzivnost na pobude novinarjev, da bi o sebi razkrila kaj več, le še dodatno podžiga domišljijo tistih, ki sledijo tej nenavadni modni zgodbi. 

Deli s prijatelji