Mednarodna organizacija Women's Institute, pod okriljem katere se združujejo ženske s podeželja, je znana tudi po tem, da njene članice neredko odvržejo cunjice za dobrodelne koledarje. To je postalo že tako razširjeno, da so se ljudje naveličali kupovati prikupne, a večinoma nič preveč žgečkljive posnetke priletnih žensk. Videti je bilo, da bo posel s koledarji propadel, nato pa se je skupina žena iz Worcestershira domislila, kako zadevo rešiti – za naslednjo izdajo so slekle svoje može in partnerje.
Za fotografije je bila zadolžena članica Gemma Dewson, ki je razkrila, da je bilo večino moških enostavno prepričati, druge pa so morale prej nekoliko omehčati z alkoholom.
»Nekateri so se odločno postavili, druge pa je bilo treba prepričati, da so se sploh postavili,« se spominja 33-letnica. Pritisk nanje je bil še toliko večji, ker bo s to izdajo koledarja organizacija praznovala svojo 100. obletnico. »Veliko organizacij je začelo izdajati koledarje z ženskami, zato smo se odločile ubrati drugačen pristop.«
Svojo izkušnjo je razkril 69-letni David Semple, ki je v koledarju mister avgust: »Pripravile so nas, da smo privolili v fotografiranje, šele potem pa razkrile, da bomo morali biti goli. No, je pa šlo za dobrodelnost.«
Moški so bili veseli, da se je fotografiranje odvijalo poleti, čeprav so se nekateri pritožili, da so jih popikali grmovje in žuželke, ki jim je malo mar za dobrodelnost. Prvi natis 250 izvodov je bil v hipu razprodan. Za ponatis bo treba odšteti okoli 15 evrov. Ne preseneča, da niti enega izvoda ni kupil moški.