Oglaševalska akcija, ki je vključevala velikanski plakat z dojkami, je povzročila več kot 500 prometnih nesreč v enem dnevu. Šlo je za gromozansko fotografijo, ki so jo namestili na 30 tovornih vozil in z njimi vozili po Moskvi. Na sliki si ženska z rokami drži golo oprsje zavidljive velikosti, bradavičke pa prekriva le tanek pas z napisom One privlačijo. S tovornjaki so torej vozili po ruski prestolnici, za seboj pa puščali razdejanje, ko so moški za volanom izgubljali koncentracijo in se zaletavali. Skupaj so zakrivili neverjetnih 517 nesreč.
Akcijo, ki jo je izvajala oglaševalska agencija, ki se sicer osredotoča na mobilno telefonijo, se je končala s posredovanjem policije. Ta je prepovedala vožnjo njenim vozilom, dokler niso odstranili nevarnih plakatov. »Peljal sem se v službo na sestanek, ko sem s kotičkom očesa zagledal tovornjak z velikansko fotografijo ženskih prsi,« se spominja 35-letni šofer Ildar Jurjev. »Kmalu zatem me je zadel avtomobil, ki je vozil za mano. Moški je rekel, da ga je zmotil plakat. Zaradi tega sem zamudil, avto sem moral pustiti v neki garaži. Čeprav imam zavarovanje, me bo stvar kljub temu nekaj stala.«
Od takrat je oglaševalska agencija Sarafan prejela na ducate odškodninskih zahtevkov. »Načrtujemo nov format oglaševanja, ki bi ga radi predstavili tržišču. Podjetja bi radi spodbudili, da bi svoje oglase objavljali na straneh tovornjakov. Prepričani smo bili, da je to odlična alternativa, saj jih doslej že dajemo na javna prevoza sredstva. Želeli smo pritegniti pozornost s tem novim formatom,« je pojasnil predstavnik agencije. »V vseh primerih nesreč, ko vozniki niso bili zavarovani, bomo poplačali nastalo škodo.«